اولمرت در چند قدمی زندان

اولمرت در چند قدمی زندان
دوشنبه 18 فروردين 1393 - 15:19

مرگ سیاسی نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی پس از شکست مفتضحانه در جنگ 33 روزه لبنان، با محکومیت وی از سوی دادگاه فساد اداری حتمی شد.

به گزارش روز دو شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر کانال 2 رژیم صهیونیستی در این باره گفت: "اقدام شتاب زده اولمرت برای شعله ور کردن جنگ 33 روزه لبنان، زمینه های اصلی شکست سیاسی او را فراهم کرد."
تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال اظهارات قاضی "الیاهو وینوگراد" رئیس کمیته وینوگراد را در بررسی علل شکست رژیم صهیونیست در جنگ 33 روزه، پخش کرد.
وینوگراد اظهار داشت: "ستاد ارتش و مسؤلان سیاسی در تصمیمات خود در جنگ 33 روزه لبنان اشتباهات خطرناک و جبران ناپذیری مرتکب شدند."
گزارشگر کانال 2 رژیم صهیونیستی اظهار داشت: "اولمرت پس از جنگ لبنان حمایت مردمی خود را از دست داد، و در ژانویه سال 2007 اخباری در خصوص اتهام وی به فساد منتشر شد."
تلویزیون رژیم صهیونیستی، با پخش تصاویر مشترکی از اولمرت با "موشه کاتساو" رئیس پیشین رژیم صهیونیستی که به جرم فساد اخلاقی در یکی از زنداهای رژیم صهیونیستی به سر می برد، تأکید کرد: "8 سال پیش این دو نفر تشکیل کابینه جدید را جشن گرفتند. ولی در حال حاضر رئیس سابق در زندان است، و احتمالا نخست وزیر سابق نیز به وی ملحق می شود." 

پربیننده ترین خبرها