"هواپیمای مالزیایی در قندهار است"!

سه شنبه 19 فروردين 1393 - 21:21

یک روزنامه روسی به نقل از برخی "منابع امنیتی" مدعی شده که هواپیمای مالزیایی در نزدیکی قندهار افغانستان فرود آمده و مسافران آن در سلامت به سر می برند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، روزنامه روسی "سکوفکسی کمسو مولیتس" بدون ذکر نام منابع امنیتی مذکور نوشت: هواپیمای ناپدید شده مالزی اکنون در نزدیکی قندهار است و یکی از بال های آن شکسته، اما همه مسافران آن زنده هستند.

این منبع می افزاید: خوشبختانه همه مسافران زنده هستند، اما حال آنها چندان خوب نیست. مسافران به هفت گروه تقسیم شده اند و تروریست های رباینده هواپیما احتمالا قصد دارند تا با آمریکایی ها و یا چینی ها وارد مذاکره شوند.

به گفته یفجینی کازمینوف کارشناس فنی هوانوردی، هواپیمای بوئینگ 777 می تواند بر روی باندهای خاکی با طول حدود 2000 متر هم فرود آید، هرچند چنین فرود اضطراری موجب تخریب برخی از اجزاء هواپیما می شود.

این ادعا در حالی مطرح شده که به گفته "سازمان جهانی سلامت هوانوردی"، مقامات تایلند، هند و پاکستان در 21 مارس گذشته اعلام کرده بودند که هواپیمای مالزی از آسمان کشورشان عبور نکرده است و رادارها عبور چنین هواپیمایی را ثبت نکرده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها