دریافت سیگنال جدید از هواپیمای ناپدیده شده مالزی

دریافت سیگنال جدید از هواپیمای ناپدیده شده مالزی
چهارشنبه 20 فروردين 1393 - 14:05

تیم جستجوی هواپیمای مسافربری ناپدید شده مالزی سیگنال‌های جدیدی را از اعماق اقیانوس دریافت کرد. این سیگنال‌‌ها امید به یافتن جعبه سیاه هواپیمای ناپدید شده را تقویت کرده است.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، خبرهای منتشر شده حاکی است که حدود یک ماه پس از ناپدید شدن بویینگ مسافربری خطوط هوایی مالزی با شماره ام‌اچ- ۳۷۰، دو سیگنال تازه دریافت شده که ممکن است متعلق به جعبه سیاه این هواپیما باشند.
مدیر استرالیایی هماهنگ‌کننده عملیات جستجوی این هواپیما اعلام کرد که کشتی استرالیایی "سپر اقیانوس" سه‌شنبه بعداز ظهر (۸ آوریل/ ۱۹ فروردین) و بامداد چهارشنبه (۹ آوریل/ ۲۰ فروردین) سیگنال‌های تاز‌ه‌ای دریافت کرده است که مشابه سیگنا‌ل‌های جعبه سیاه هواپیما است.
کشتی "سپر اقیانوس" که در عملیات جستجوی هواپیمای ناپدید شده شرکت دارد، یک ردگیر برای دریافت سیگنا‌ل‌های جعبه سیاه این هواپیما به اعماق اقیانوس فرستاده است.
آنگوس هوستنون روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری نسبت به یافتن این هواپیما ابراز خوشبینی کرد و گفت: ما هواپیما یا آن‌چه از آن باقی مانده است را در آینده نه چندان دور پیدا خواهیم کرد.
وی افزود: سیگنال‌های دریافتی ضعیف‌تر از سیگنال‌های پیشین بوده است که می‌تواند نشانه آن باشد که باطری جعبه سیاه هواپیما در حال خالی شدن است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها