آیت الله عیسی قاسم : رژیم بحرین معتقد به خشونت است

آیت الله عیسی قاسم : رژیم بحرین معتقد به خشونت است
جمعه 22 فروردين 1393 - 23:09

العالم - آیت الله عیسی قاسم روحانی برجسته بحرینی اعلام کرد : رژیم با ادامه دادن به سیاست سرکوب باعث وخیم تر شدن اوضاع کشور شده است .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، شیخ قاسم در خطبه های نماز جمعه مسجد امام صادق (علیه السلام) در منطقه الدراز گفت : عقل و دین از مذاکره و تفاهم حمایت می کنند. افتادن اسلحه به دست هر کسی باعث فساد و ناامنی می شود و اگر این فرد لاابالی باشد ، فسادش بیشتر است.

رئیس شورای اسلامی علمای بحرین و رهبر معنوی شیعیان این کشور با بیان اینکه مذاکره خیلی مهم است و اسلام بر مذاکره و رایزنی تأکید و تصریح می کند، افزود :  مذاکره سازنده و جدی به ظلم و ستم ها پایان می دهد، با خود عدالت به همراه می آورد و هر کسی که باب مذاکره را ببندد ، مرتکب جرم شده است .

خطیب جمعه مسجد امام صادق (علیه السلام) اعلام کرد: فرد ناعاقلی که سلاح به دست داشته باشد ، به مذاکره ایمان ندارد و فقط زمانی که سلاحش کارساز نباشد ، مجبور به مذاکره می شود.

آیت الله عیسی قاسم گفت : در بحرین کسی که سلاح به دست دارد ، سیاست سرکوب را درپیش گرفته و از گذشته نیز این سیاست مخرب را اعمال می کرد و نتیجه اجرای چنین سیاستی وخامت و نابسامانی روزافزون اوضاع کشور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: رژیمی که فقط معتقد به زور و خشونت برای تحقق اهداف خود است ، بعید به نظر می رسد که به صدای عقل و دین گوش بدهد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها