مشاور بشار اسد، خبر فیسبوکی خود را تکذیب کرد

مشاور بشار اسد، خبر فیسبوکی خود را تکذیب کرد
شنبه 23 فروردين 1393 - 12:27

مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس جمهور سوریه، اظهاراتی که در رسانه‌ها به نقل از صفحه فیسبوک منتسب به وی منتشر شده، تکذیب کرد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "بثينه شعبان" با بیان اینکه هیچ صفحه‌ای در فیسبوک ندارد، اظهارات منتسب به خودش در این شبکه اجتماعی را تکذیب کرد.
شعبان از کسی که این صفحه را به نام وی در فیس بوک ایجاد کرده است، خواست که آنرا ببندد.
شعبان در مصاحبه با شبکه لبنانی "المیادین" از رفتار غیرمسئولانه برخی از رسانه‌ها ابراز تاسف کرد و گفت: عجیب است که روزنامه‌ای مانند الحیاه به انتشار چنین اظهاراتی به نقل از من بپردازد.
وی اظهار داشت که این نوع برخورد نشان دهنده میزان  بی تجربگی یک رسانه است، زیرا این اظهارات را بدون اطمینان از صحت آن منتشر کرده است.
بثینه شعبان خاطرنشان کرد: هدف از انتشار چنین اظهاراتی، ایجاد آشوب و فتنه است و دراین صفحه مسائلی نوشته شده که باید به دنبال شناسایی عاملان ایجاد این صفحه بود.
معاون رئیس جمهوری سوریه گفت: کسانی که این صفحه را ایجاد کرده‌اند، نیت بدی داشته‌اند؛ و اخلاقی نیست که یک فرد به نام فرد دیگری بدون اطلاع وی صفحه‌ای ایجاد کند زیرا این اقدام غیرحرفه‌ای و مردود است.
شعبان این اقدام را سیاسی و حساب شده دانست و گفت؛ کسی که به انتشار این سخنان اقدام کرده و آنرا به من نسبت داده است ، هدفش گرفتن ماهی از آب گل آلود و استفاده از فرصت برای ضربه زدن به روابط من با رسانه‌ها بوده و می‌خواسته که در روابط اختلال ایجاد کند.
* سخنان عضو ائتلاف دوحه عجیب نیست
وی درباره دیدار " كمال اللبواني " عضو ائتلاف دوحه با خبرنگار سایت صهیونیستی " والاه" که اعتراف کرده بود منافع و گروه وی در این ائتلاف با منافع رژیم اشغالگر در ارتباط است ، گفت: به هیچ وجه از سخنان اللبوانی غافلگیر نشدم زیرا آنچه در سوریه روی می دهد ، توسط مزدوران و عوامل اسرائیلی برنامه ریزی و سازماندهی می شود.
شعبان تاکید کرد: اللبواني و امثال وی که خواهان حمله به سوریه هستند و مصاحبه هایی را با رسانه های صهیونیستی انجام می دهند، آلت دست این رژیم هستند و اسامی عربی آنان باعث نمی شود که آن ها از خیانت به کشورشان و به عرب ها دست بردارند.
وی گفت که امثال این افراد دارای ارتباطاتی با دشمنان سوریه هستند، و از این رو با این گونه اقدامات و طرح آن ها ضد سوریه و درجهت خدمت به منافع رژیم صهیونیست مواجه هستیم .
خبرگزاری رسمی سوریه نوشت: روزنامه الحیاه چاپ لندن امروز اظهاراتی را به نقل از صفحه فیس بوک منتسب به بثینه شعبان منتشر کرد، که درآن به طور ضمنی از رسانه‌های دوست به علت انتشار مصاحبه‌ها و گزارش‌هایی درباره نقش اصلی بعضی کشورها و احزاب در مقاومت سوریه، انتقاد کرده بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها