پشت پرده سوء قصد به جان معاون نوری مالکی

پشت پرده سوء قصد به جان معاون نوری مالکی
شنبه 23 فروردين 1393 - 12:53

معاون نخست وزیر عراق با اشاره به ماجرای سوء قصد به جانش در منطقه ابوغریب (غرب بغداد)، نیروهای مستقر در یک ایست و بازرسی را مسئول این حادثه دانست.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "صالح المطلک" مدعی شد که تیراندازی به کاروان همراه وی از سوی یک ایست و بازرسی صورت گرفت و در پی آن محافظانش با نظامیان درگیر شدند.
المطلک در مصاحبه‌ای رادیویی اظهار داشت: "پس از ان کاروان همراه من دوباره در منطقه‌ای مجاور هدف قرار گرفت، که این بار 2 محافظم زخمی شدند ".
معاون نخست وزیر عراق خاطرنشان کرد: افرادی که به کاروانم شلیک کردند، لباس نظامی به تن داشتند، و من مطمئن نیستم که مهاجمان از نیروهای ارتش بودند یا شبه نظامی.
* واکنش فرمانده عملیات بغداد
"سعد معن" سخنگوی فرماندهی عملیات بغداد در واکنش به اظهارات صالح المطلک گفت: غیرممکن است که نیروهای امنیتی متعرض کاروان های دولتی شوند، و به این کاروان ها تیراندازی کنند  .
معن خاطرنشان کرد: ورودی ها و خروجی های مناطق تحت کنترل کامل نیروهای امنیتی است، و این نیروها اجازه نمی‌دهند که گروهی متعرض کاروان‌های دولتی شود .
"رشید فلیح" فرمانده عملیات استان الانبار نیز در مصاحبه‌ای مطبوعاتی گفت: محافظان المطلک و محافظان تیم مهندسی وزارت منابع آبی با همدیگر درگیر شدند که این درگیری با دخالت نیروهای امنیتی پایان یافت .

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها