تکذیب كنترل تروريستها بر سازمان اطلاعات هوايي حلب

تکذیب كنترل تروريستها بر سازمان اطلاعات هوايي حلب
يکشنبه 24 فروردين 1393 - 10:31

یک منبع نظامی در شهر حلب، ادعای برخی شبکه‌های حامی گروه‌های مسلح در سوریه، مبنی بر کنترل تروریستها بر ساختمان سازمان اطلاعات هوایی ارتش در شمال غربی شهر حلب را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تلویزون سوریه به نقل از این منبع خاطرنشان کرد که یگانهای ارتش و نیروهای مسلح این کشور همچنان حال مبارزه هستند و ضربات سنگینی به گروه های تروریستی در کفر حمره ، لیرمون و اطراف انجمن حرفه ای ها وارد کرده اند.
در همین حال خبرنگار شبکه تلویزیونی سوریه در گزارشی از مقابل ساختمان سازمان اطلاعات هوایی گفت: من هم اکنون در این ساختمان هستم؛ شبکه هایی که در ریختن خون سوریها شریک هستند ادعا کرده بودند که افراد مسلح وارد ساختمان سازمان اطلاعات هوایی شده اند و آن را تصرف کرده اند. این عده از شبکه های تلویزیونی دچار جنون شده اند زیرا می خواهند روحیه مزدوران تروریست را افزایش دهند.
وی در این گزارش افزود: میدانی که شما در تصویر می بینید میدان و مسجد جامع و انجمن خیریه اسلامی است در سمت چپ من نیز ساختمانهای مسکونی مشرف به این ساختمان است که منطقه غربی شهر الزهرا است.
این گزارشگر سوری خاطرنشان کرد: شبکه های شریک در ریختن خون سوریها ادعا کرده بودند افراد مسلح دهها ساختمان را نیز در شهر الزهرا به اشغال خود در آورده اند. ما درگیریها در منطقه و همچنین نفوذ برخی از تروریستها را به برخی ساختمانها در محله نعناعی تکذیب نمی کنیم و از ابتدا نیز درگیری ها در غرب این شهر وجود داشت اما ارتش و نیروهای مسلح کاملا اوضاع را تحت کنترل خود دارند.
وی گفت: تروریست ها به شدت در تلاشند وارد این ساختمان شوند که به دنبال مقابله ارتش دهها نفر از عناصر گروه های تروریستی که بیشتر آنان غیر سوری بودند، به هلاکت رسیدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها