آگهی استخدام پزشکان پاکستانی برای کار در بحرین

آگهی استخدام پزشکان پاکستانی برای کار در بحرین
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 12:00

یک روزنامه پاکستانی، با انتشار یک آگهی برای استخدام پزشکان این کشور در بحرین، به آنها برای کار با مزایای عالی در این کشور وعده داد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، بیمارستان دانشکده پزشکی "ملک حمد" در بحرین در یک روزنامه پاکستانی از پزشکان برای فعالیت در بحرین دعوت به عمل آورد.

در آگهی این بیمارستان پنجشنبه آینده 17 آوریل 2014 تاریخ مصاحبه با متقاضیان در هتل ماریوت اسلام آباد پایتخت پاکستان تعیین شده و این بیمارستان در این آگهی اعلام کرده است که به مشاورانی در جراحی زیبایی، رادیولوژی، دارو، بیماریهای خون، بافت شناسی و پزشکی هسته ای نیاز دارد. در این آگهی همچنین آمده است از مشاوران در تخصص های دیگر نیز استقبال می شود.

در این آگهی اعلام شده است متقاضیان باید در زمینه تخصص خود دو سال تجربه کاری داشته باشند و از دانشکده پزشکان و جراحان پاکستانی “FCPS” مدرک دریافت کرده باشند.

براساس این آگهی، قراردادها دو ساله خواهد بود و پزشکان از مزایای مسکن، حمل و نقل، بیمه، آموزش و پرورش، بلیط های سفر سالانه، مرخصی با حقوق براساس قوانین بحرین برخوردار خواهند بود.

استخدام این پزشکان درحالی است که در جریان انقلاب بحرین، شمار قابل توجهی از پزشکان، پرستاران و امدادگران بحرینی به بهانه کمک به مجروحان و درمان آنها اخراج و حتی بازداشت و محاکمه شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها