بیانیه المنار درباره شهادت اعضای تیم خبری این شبکه

بیانیه المنار درباره شهادت اعضای تیم خبری این شبکه
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 21:42

العالم - شبکه "المنار" لبنان با اعلام خبر شهادت حمزه الحاج حسن و دو تن دیگر از اعضای تیم خبری این شبکه بر اثر تیراندازی تروریست‌ها، بیانیه ای در این خصوص صادر کرد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری العالم، "حمزه الحاج حسن" خبرنگار، "حلیم علاو" کادر فنی و "محمد منتش" تصویربردار شبکه المنار، 3 تن از اعضای تیم خبری این شبکه هستند که در این اقدام وحشیانه تروریست های تکفیری شهید شده اند.

شبکه المنار در بیانیه ای با نهایت تأثر، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره این فعالان رسانه اعلام کرد که این افراد بعد از ظهر امروز در حومه معلولا در القلمون هنگام پوشش عملیات پاکسازی معلولا از وجود تروریست ها هدف تیراندازی قرار گرفتند و چند نفر دیگر از اعضای این تیم خبری نیز زخمی شدند.

المنار اعلام کرد که خودروی حامل تیم خبری این شبکه در حالی هدف حمله تروریست ها قرار گرفته که علایم و نشانه های خبرنگاری و رسانه ای بر روی آن کاملا مشهود بود.

شبکه المنار مفتخر است که نیروهایی دارد که با تلاش بی وقفه، خود را وقف اطلاع رسانی صحیح و رساندن ندای حق به حق‌جویان کرده اند و مصمم هستند که این امانت را تا رسیدن به ساحل امن پیروزی یا شهادت به دوش بکشند. 

شبکه خبری العالم نیز شهادت سرافرازانه تیم خبری شبکه المنار را به محضر امام زمان (عج)، دبیر کل حزب الله، مردم لبنان و جمع رسانه های خبری وابسته به مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها