پیشنهاد شرکت اماراتی برای تخریب قبرستان تاریخی قدس + عکس

پیشنهاد شرکت اماراتی برای تخریب قبرستان تاریخی قدس + عکس
سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 20:35

یک شرکت اماراتی جهت مشارکت در پروژه رژیم صهیونیستی برای احداث تفریح‌گاه بزرگی به جای قبرستان اسلامی و تاریخی "مأمن الله" در شهر اشغالی قدس، به این رژیم درخواست همکاری داده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تصمیم رژیم صهیونیستی برای تخریب این قبرستان تاریخی درحالی است که تعداد زیادی از صحابه پیامبر اکرم (ص)، در قبرستان مأمن الله این شهر مدفون هستند.
مسئول شهرداری رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی اذعان کرد که یک شرکت اماراتی مناقصه احداث این منطقه تفریحی را پیشنهاد کرده است .
کانال 7 رژیم صهیونیستی در گزارشی اذعان کرد: این شرکت در دبی ثبت شده است و مالک آن یک سرمایه دار لبنانی است که درخواست خود برای مشارکت در این طرح را به واسطه نماینده خود در تل آویو اعلام کرد. در این طرح یک شهربازی و تفریحگاهی به نام پارک استقلال روز اراضی مقبره مأمن الله ساخته می شود.
بر اساس این گزارش، علاوه بر شرکت اماراتی، دو شرکت رژیم صهیونیستی نیز برای مشارکت در این پروژه درخواست داده اند.
این تفریح‌گاه برای یادبود سالروز اشغال فلسطین ساخته می شود.
کانال 7 رژیم صهیونیستی با خودداری از اشاره به نام این شرکت اماراتی تأکید کرد که این شرکت در بسیاری از مناطق دنیا از جمله هنگ کنگ، تایلند، فرانسه، قبرس و لبنان شعبه دارد و دفتر اصلی آن در دبی است.
قرار است شهرداری رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، به زودی جلسه ای را برای بررسی پیشنهادها برگزار کند.
مقبره "مأمن الله" در غرب بخش قدیمی قدس و در فاصله صد متری دروازه "الخلیل" واقع شده که از قدیمی ترین و قبرستانهای اسلامی در قدس به شمار می آید. شهرداری رژیم صهیونیستی تا کنون بسیاری از مساحت این قبرستان را به مراکز تفریحی، پارکینگ و رستوران تبدیل کرده است و اکنون به دنبال تخریب باقیمانده اراضی این قبرستان است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها