درگیری شدید پلیس مصر با حامیان مرسی

درگیری شدید پلیس مصر با حامیان مرسی
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 20:25

نیروهای پلیس مصر امروز با طرفداران محمد مرسی رئیس جمهوری معزول مصر در مناطق مختلف این کشور درگیر شدند که در جریان آن دستکم یک نفر کشته شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، درگیری نیروهای امنیتی مصر با طرفداران مرسی و گروه اخوان المسلمین در منطقه الدخیله درغرب استان اسکندریه در شمال این کشور یک کشته و 3 مجروح به همراه داشت و نیروهای امنیتی در اسکندریه 15 نفر را نیز بازداشت کردند.

طرفداران گروه اخوان المسلمین و نیروهای امنیتی درمنطقه عین شمس در شرق قاهره پایتخت مصر نیز به شدت با یکدیگر به ضد و خورد پرداختد و درگیری شدیدی نیز میان دو طرف در مقابل دانشگاه الازهر در منطقه النصر شهر قاهره روی داد که نیروهای پلیس برای متفرق کردن معترضان به سمت آنها گاز اشک آور شلیک کردند.

مصر همچنین امروز شاهد وقوع انفجارهای تروریستی در شبه جزیره سینا و شهر قاهره بود که 16 کشته و زخمی برجای گذاشت.

وزارت بهداشت مصر گفت که سه انفجار امروز جنوب منطقه شبه جزیره سینا و شهر قاهره را به لرزه درآورد و در جریان آن چهار نفر کشته و 12 نفر مجروح شدند.

این وزارتخانه درباره جزئیات این انفجارها افزود: دو فرد انتحاری در دو محل جداگانه در منطقه طور در جنوب شبه جزیره سینا خود را منفجر کردند که انفجار اول 2 کشته و پنج زخمی و انفجار دوم یک کشته و 4 زخمی برجای گذاشت.

به گفته وزارت بهداشت مصر، یک بمب نیز مقابل دادگاه منطقه مصر جدید در شهر قاهره منفجر شد که یک کشته و سه زخمی برجای گذاشت.

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها