عملیات ارتش عراق در فلوجه از چند محور آغاز شد

عملیات ارتش عراق در فلوجه از چند محور آغاز شد
جمعه 19 ارديبهشت 1393 - 18:30

عملیات ضربتی ارتش عراق برای انهدام مخفیگاه های داعش و القاعده در فلوجه از چند محور آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، وزارت دفاع عراق روز جمعه از آغاز عملیاتی گسترده در شهر فلوجه استان الانبار با همکاری وزارت کشور و عشایر این استان برای منهدم کردن مخفیگاه های داعش و القاعده خبر داد و اعلام کرد که تاکنون تعداد زیادی از اعضای داعش در این عملیات مشترک از پای در آمده اند.

وزارت دفاع عراق در بیانیه ای اعلام کرد : نیروهای زمینی و هوایی ارتش و دستگاه مبارزه با تروریسم با همکاری وزارت کشور و عشایر استان الانبار عملیات گسترده و ضربتی را از چند محور برای منهدم کردن مخفیگاه های گروه های تروریستی داعش و القاعده در شهر فلوجه آغاز کرده اند .

وزارت دفاع عراق در بیانیه خود افزود : این عملیات مشترک از محورهای السجر ، الفلاحات ، النعیمیه ، الجامعه  و جسر التفاحه آغاز شده است. جسر التفاحه اصلی ترین مسیر تردد اعضای داعش است .
بیانیه وزارت دفاع عراق حاکی است : نیروهای مشترک تاکنون بسیاری از اعضای داعش را به  هلاکت رسانده و تعداد زیادی تجهیزات نظامی از این گروه تروریستی به غنیمت گرفته اند و بسیاری از مخفیگاه های آنها را منهدم کرده اند. 
فرماندهی عملیات الانبار اعلام کرد که هدف از این عملیات پاکسازی چند منطقه در غرب شهر فلوجه است .
نهاد مبارزه با تروریسم عراق نیز از هلاکت ده ها عضو داعش و غنیمت گرفتن تعدادی تجهیزات نظامی و تسلط بر یکی از پل های مهم در جنوب شهر فلوجه خبر داد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها