دبیرکل وفاق: مطالبات بحرینی‌ها قابل چشم پوشی نیست

دبیرکل وفاق: مطالبات بحرینی‌ها قابل چشم پوشی نیست
شنبه 27 ارديبهشت 1393 - 11:54

دبیرکل جمعیت وفاق بحرین، سیاست های رژیم حاکم در این کشور را مستبدانه و انحصارطلبانه توصیف کرد و گفت، مخالفان هیچگاه درباره مطالبات بحرینی‌ها که نسل اندر نسل ادامه داشته، کوتاه نمی‌آیند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ علی سلمان اعلام کرد که سیاست های رژیم حاکم این کشور مبتنی بر دیکتاتوری ، انحصار قدرت در دست خاندان سلطنتی و محروم کردن مردم از حقوق خود است .

شیخ علی سلمان افزود : مخالفان بحرینی هرگز از حقوق و مطالبات مردم کشور خود که سال های طولانی آرزوی دست یابی به آن را داشتند ، چشم پوشی نخواهند کرد و برای دست یابی مردم به حقوق و مطالبات خود تلاش خواهند کرد  .
دبیر کل جمعیت وفاق ملی بحرین با درخواست از رژیم حاکم برای کنار گذاشتن سیاست های مستبدانه خود گفت : بحرین بیش از هر چیز به عدالت نیاز دارد.
شیخ سلمان خاطرنشان کرد : هدف رژیم از برگزار کردن مذاکرات موسوم به مذاکرات ملی این است که انقلابیون را تروریست و شایسته قلع و قمع جلوه بدهد و با این حیله به قتل ، بازداشت ، شکنجه و اخراج آنها از ادارات بپردازد و کمیته حقیقت یاب بسیونی و شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو نیز به این جرم و جنایت های رژیم اذعان کرده اند.
شیخ سلمان گفت : رژیم حاکم بحرین تا زمانی که منافع ملت و کشور را در دستور کار مذاکرات موسوم به مذاکرات ملی نگنجاند ، هیچ مذاکره ای به هیچ نتیجه مثبتی نخواهد رسید .
شیخ سلمان تأکید کرد: جامعه جهانی نباید با مسائل مشابه جهان دوگانه برخورد کند به نحوی که مطالبات یک ملت آزادیخواه قانونی شمرده شود و مطالبات ملت آزادیخواه دیگری رد شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها