استعفای وزیر دفاع و نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری

استعفای وزیر دفاع و نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری
چهارشنبه 31 ارديبهشت 1393 - 11:30

"عبدالفتاح سیسی" وزیر دفاع مصر سرانجام در 7 فروردین 93 استعفای خود را برای حضور در رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری، اعلام کرد.

"سیسی" پس از اعلام نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری، خطاب به مردم مصر گفت: من به شما اعلام می کنم که برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد خواهم شد و بدون حمایت شما نامزد انتخابات نمی شدم .
سیسی خاطرنشان کرد: من هر مسؤولیت و سمتی را که مردم بخواهند ، به عهده خواهم گرفت  .
عبدالفتاح سیسی اعلام کرد: ما مسؤولیت بسیار سنگینی بر عهده داریم و باید برای حل مشکلات اقتصادی ، اجتماعی و امنیتی مصر تلاش کنیم و شجاعانه با این مشکلات روبرو شویم.
سیسی خاطرنشان کرد: ما با هیچ فردی دشمنی شخصی نداریم و درپی درگیری با هیچ  فردی نیستیم بلکه هدفمان بازسازی کشور با مشارکت همگانی است و دست دوستی خود را به سوی همه مصری های داخل وخارج کشور دراز می کنیم و هر مصری که طبق قانون مجازات نشده باشد ، می تواند بی هیچ قید و شرطی در بازسازی کشورش مشارکت کند.
عبدالفتاح سیسی همچنین در نخستین تبلیغات تلویزیونی اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات دیگر نامی از اخوان المسلمین وجود نخواهد داشت.
وی درباره روابط قاهره با رژیم صهیونیستی گفت: "مصر کشوری  ریشه دار است و در طول تاریخ به همه معاهدات و توافقنامه ها پایبند بوده است . من هم بخشی از این کشور هستم درنتیجه به همه معاهدات و توافقنامه های مصر و از جمله آنها معاهده صلح (کمپ دیوید) پایبندم."

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها