قطر به هر تروریست داعش چقدر دستمزد می‌دهد؟

قطر به هر تروریست داعش چقدر دستمزد می‌دهد؟
شنبه 3 خرداد 1393 - 21:26

عضو شورای نجات فلوجه تأکید کرد که اسناد و تصاویری مبنی بر دخالت سازمان اطلاعات قطر در آموزش و حمایت مالی عناصر داعش در فلوجه به دست آمده است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، حسن العبیدی با اعلام این خبر افزود: قطر برای هریک از عناصر گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام (داعش) که در عراق می جنگد، ماهانه 1000 دلار مقرر کرده است.

العبیدی گفت: اسناد به دست آمده، تحویل نیروهای امنیتی شده تا اقدامات لازم و ضروری علیه قطر که با مداخلات خود و فریفتن تعدادی از شیوخ عشایر، موجب ویرانی استان الانبار عراق شد، صورت گیرد.

وی افزود: داعش در فلوجه با مشکلات زیادی روبرو است که مهم ترین آن کمبود ذخایر و مهمات و نیز دودستگی ها و تفرقه است.

با توجه به اوضاع و شرایط نابسامان فلوجه، شورای علمای این شهر در پیامی فوری به عبدالملک السعدی یکی از علمان عراقی از وی خواست در مسایل مربوط به فلوجه که آگاهی کافی از آن ندارد، فتوا ندهد و برای اطلاع از جنایات داعش در فلوجه از این شهر دیدن کند.

محمد الصمیدعی از اعضای شورای علمای فلوجه در همین زمینه گفت: السعدی بر این باور است که علمای دینی ارتباط مستقیم با داعش دارند و یا این که سیاستمداران از وجود داعش در فلوجه استفاده می کنند از این رو فتواهایی صادر می کند که هیچ ارتباطی با واقعیت ندارد.

وی خاطرنشان کرد که داعش شهر فلوجه را ویران کرده و به همین علت بیشتر مردم از آن کوچ کرده اند. تروریست ها خانه های خالی مردم را منفجر کرده و جریان زندگی عمومی را قطع کرده اند و تا کنون 300 تن از اهالی فلوجه به دست تروریست های داعش کشته شده اند.

وی افزود که با ارسال یک پیام فوری از شیخ السعدی خواستیم از فلوجه دیدن کند و بدون دخالت دادن اختلافاتی که با دولت درباره جنگ اهل فلوجه علیه داعش دارد، به امور این شهر بنگرد تا شاید کمکی به توقف خشونت ها در آن شود.

عبدالملک السعدی از علمای عراقی است که از 2003 تا کنون در اردن سکونت دارد. وی پیش از این و در پی آغاز عملیات نظامی ارتش عراق با هدف آزادی فلوجه از دست عناصر داعش، مردم را به بسیج عمومی برای دفاع از فلوجه دعوت کرده بود!

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها