تخریب مساجد و ساخت بزرگترین کلیسا در بحرین

تخریب مساجد و ساخت بزرگترین کلیسا در بحرین
سه شنبه 6 خرداد 1393 - 10:32

العالم - "عامر سبایله" نویسنده اردنی با اشاره به تخریب مساجد و ساخت بزرگ ترین کلیسا در بحرین، از سفر چندی پیش حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین به واتیکان و دیدار با پاپ فرانسیس اول، پاپ واتیکان، انتقاد کرد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، پایگاه خبری منامه پست به نقل از نویسنده اردنی نوشت: این اقدامات در چارچوب تلاش رژیم های کشورهای عربی برای خوب نشان دادن چهره خود در خارج از کشور و گمراه کردن افکار عمومی از اقدام های آنان در زمینه نقض حقوق بشر انجام می شود صور می گیرد.

این نویسنده اردنی در مقاله خود که روز دوشنبه با عنوان "دنیا رو به سوی بین المللی کردن مفاهیم است" منتشر شد، خاطرنشان کرد: پادشاه بحرین از جمله افرادی بود که به واتیکان رفت و با پاپ دیدار کرد تا از ساخت بزرگترین کلیسا در بحرین خبر دهد درست زمانی که همه از بحران سیاسی بحرین و تخریب مساجد آگاهی دارند.

پایگاه خبری "لیبانون فایلز" نیز اعلام کرد که یوحنای الیازجی دهم پاتریک انطاکیه و ارتودکس های روم مشرق زمین از پادشاه بحرین نامه ای دریافت کرده اند که در آن خبراز اعطای زمین بزرگی برای ساخت یک کلیسای ارتودکسی داده است.

منابع بحرینی پیش از این اعلام کرده اند که بعد از شروع انقلاب مردم بحرین ، مسئولان آل خلیفه حدود 40 مسجد را دراین کشور تخریب کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها