رسوایی جدید صهیونیست‌ها و لبنان‌هراسیِ ناشیانه + عکس

رسوایی جدید صهیونیست‌ها و لبنان‌هراسیِ ناشیانه + عکس
سه شنبه 6 خرداد 1393 - 16:29

ارتش رژیم صهیونیستی در اجرای ناشیانۀ دور جدید "لبنان هراسی"، تصویر موشک‌های کُره‌ای را به جای موشک‌های حزب الله منتشر کرد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، سخنگوی ارتش صهیونیستی به خاطر انتشار تصویر موشک هایی که آنها را متعلق به حزب الله لبنان و تهدیدی بر امنیت رژیم صهیونیستی دانسته بود، به طور گسترده مورد انتقاد قرار گرفته، چرا که به سرعت مشخص شد تصویر مزبور متعلق به موشک های کُره ای است!

به نوشته روزنامه صهیونیستی هاآرتص، این تصویر توسط سخنگوی ارتش صهیونیست ها و به مناسبت چهاردهمین سالگرد عقب نشینی ارتش صهیونیستی از لبنان در پست وی در تویتر منتشر شد.

هاآرتص می افزاید: سخنگو در پستش نوشته که "سربازان ارتش اسراییل چهارده سال قبل، از لبنان خارج شدند و در این مدت نیروهای حزب الله به صد هزار فروند موشک مجهز شدند که به سوی اسراییل نشانه رفته است". وی برای این پست، تصاویری از موشک های کره ای را ضمیمه کرده بود.

هاآرتص یادآور شد: تصویر مذکور برای این پست مناسب نبود چون رابطه ای با حزب الله ندارد. این تصاویر مربوط به موشک های سی یک بی به مناسبت یادواره جنگ کره است. 

اما رسوایی مزبور موجی از انتقادات را از ارتش صهیونیستی در پی داشت که به عقیده کاربران، هر اقدامی برای افزایش بودجه امنیتی انجام می دهد.

یکی از کاربران صهیونیست نوشت: ارتش برای رسیدن به هدف خود، به خود اجازه هر کاری می دهد؛ و دیگری نوشت: مشاوران اطلاع رسانی ارتش در زمینه دعوا بر سر بودجه امنیتی و استفاده از هر وسیله ممکن برای ترساندن ما، تردید نمی کنند.

و نفر سوم چنین اظهار نظر کرد: اگر نتوانند ما را با تهدید به توقف تمرینها و کاهش سطح قدرت ارتش به دوره قبل از جنگ دوم لبنان بترسانند، می توانند ما را با موشکهای کره ای بترسانند.  

از سوی دیگر، سخنگوی ارتش در پاسخ به سوال هاآرتص مدعی شد: این موضوع از خطر مجهزشدن حزب الله به موشک نمی کاهد، هدف از این پست، نشان دادن  تهدید علیه اسراییل به افکار عمومی جهانی است.

گفتنی است، این اولین رسوایی خبری در پایگاههای اطلاع رسانی ارتش صهیونیستی نیست؛ ماه اوت گذشته نیز تصاویری از یک مرکز خرید در نوار غزه منتشر شد تا ادعا شود که این منطقه از نظر اقتصادی وضعیتی بسیار مناسب دارد، در حالی که پس از مدتی مشخص شد تصویر مزبور، متعلق به یک مرکز خرید در شهر کوالالامپور پایتخت مالزی است!

پربیننده ترین خبرها