انهدام پایگاه داعش و هلاکت 34 تروریست در عراق

انهدام پایگاه داعش و هلاکت 34 تروریست در عراق
پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 - 14:10

نیروهای مسلح عراق بیش از 34 تروریست را در شهرهای فلوجه و بعقوبه کشته و یک پایگاه گروه مسلح موسوم به دولت اسلامی درعراق و شام (داعش) را منهدم کردند.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، "صباح نعمان" رییس دستگاه مبارزه با تروریسم عراق گفت: نیروهای نخبه با پشتیبانی واحد توپخانه، صبح  امروز یک پایگاه گروه مسلح موسوم به دولت اسلامی درعراق و شام (داعش) را در منطقه جبیل در شهر فلوجه منهدم کردند.

وی افزود: انهدام این پایگاه منجر به کشته شدن بیش از 20 نفر از افراد مسلح شد که برخی از آنها اتباع الجزایر و مغرب بودند و این عملیات براساس برخی اطلاعات دقیق اجرا شد.

استان الانبار به مرکزیت شهر الرمادی در 110 کیلومتری غرب بغداد از 21 دسامبر 2013 تاکنون شاهد عملیات نظامی گسترده ارتش تا مرز عراق با اردن و سوریه است. نیروهای ارتش در این عملیات از تجهیزات نظامی و بالگردها برای تعقیب گروه داعش استفاده می کنند و این امر علاوه بر کمک گیری از نیروهای مسلح عشایر است. در این عملیات تاکنون دهها نفر از عناصر داعش کشته یا زخمی و یا بازداشت شده اند و درگیریها همچنان ادامه دارد.

از سوی دیگر، فرماندهی عملیات دجله در عراق امروز پنجشنبه، از کشته شدن 14 نفر از عناصر گروه داعش و تخریب 5 دستگاه از خودروهای آنها در یک عملیات پیشدستانه در شمال بعقوبه خبر داد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها