پاریس فهرست تروریست های غربی را از سوریه می خواهد!

پاریس فهرست تروریست های غربی را از سوریه می خواهد!
شنبه 10 خرداد 1393 - 19:19

العالم - رئيس "جنبش جامعه چند صدايي" سوريه گفت: مقام های فرانسوی از دولت دمشق درخواست کرده اند تا اطلاعاتي درباره شهروندان (تروریست های) اروپايي - آمريكايي كه در كنار مخالفان سوري در سوريه مي جنگند، ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "رندا قسيس" امروز (شنبه) در برنامه اي در شبكه "روسيا اليوم " گفت: مقام های اروپايي و درصدر آن فرانسه، درخصوص بازگشت شهروندان (تروریست های) اروپايي و آمريكايي درحال جنگ در سوريه، به کشورهای مبدا خود احساس نگرانی می کنند.

قسيس افزود: واشنگتن و هم پيمانانش به دنبال راه فراري از اوضاع سوريه هستند و ممكن است درصورت كناره گيري بشار اسد، روابط با دمشق را از سرگيرند.

وی از جزئيات جنجال برانگيز مربوط به تماس ها با "رابرت فورد" سفير سابق آمريكا در سوريه كه از وي به عنوان "پشت پرده ائتلاف مخالفان سوري" نام برد، سخن گفت.

پس از آغاز بحران سوریه در اسفند ماه سال 1389 هزاران تروریست اروپایی، آمریکایی و عرب برای جنگ با مردم و حکومت سوریه وارد این کشور شدند که تاکنون چندین هزار نفر از آنها به هلاکت رسیده و شمار زیادی از آنها نیز به اسارت ارتش سوریه درآمده اند.

تروریست های آمریکایی - اروپایی به راحتی می توانند از کشورهای متبوع خود خارج شوند و در سوریه علیه حکومت آن کشور بجنگند ولی درصورتی که بخواهند به کشورشان بازگردند دستگیر و محاکمه می شوند چراکه بهترین گزینه در مقابل سران دولت های آمریکایی - اروپایی کشته شدن مسلمانان تندرو می باشد و هزینه ای برای دولت های غربی ندارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها