پیش بینی وزیر فرهنگ سوریه از تحولات پس از انتخابات

پیش بینی وزیر فرهنگ سوریه از تحولات پس از انتخابات
يکشنبه 11 خرداد 1393 - 15:03

وزیر فرهنگ سوریه تاکید کرد که مرحله بعد از انتخابات مانند پیش از آن نخواهد بود زیرا این مرحله آغاز دوران ثبات امنیتی و بازسازی زیرساخت های اقتصادی خواهد بود.

"لبانه مشوح" روز یکشنبه در گفت و گوی ویژه با شبکه خبری العالم اظهار داشت: سوریه تصمیم دارد زیرساخت های کشور و ساختار اقتصادی ویران شده را بازسازی کند و همگان مشتاقند که وضعیت امنیتی، اقتصادی و شکوفایی فرهنگی زمان پیش از جنگ به سوریه بازگردد.
 

"دوران بعد از انتخابات مرحله جدیدی برای سوریه خواهد بود"

وی افزود: امکان نامزد شدن برای هرکسی وجود داشت و سازوکارهای قانونی پارلمانی برای گزینش کاندیداها به کار گرفته شد.
مشوح با اشاره به این که سوریه کشوری قانون مند است، گفت: در قانون انتخابات ریاست جمهوری تصریح شده که انتخابات در زمان مقرر برگزار شود و حتی اگر سوریه روزی در شرایط فوق العاده و استثنایی قرار داشت سازوکار های قانونی آن تعطیل نخواهد شد.
وزیر فرهنگ سوریه تاکید کرد که فرایند انتخابات در مسیر درست خود درحال پیشرفت است و شهروندان خارج از سوریه در بیشتر کشورها توانستند آرای خود را به صندوق ها بیندازند.
وی خاطرنشان کرد: البته تعدادی از کشورها از مشارکت سوری ها در انتخابات جلوگیری کردند که به دنبال آن تعدادی از سوری ها می خواستند فقط به خاطر این که بتوانند در انتخابات شرکت کنند، در این مقطع به سوریه بازگردند.

پربیننده ترین خبرها