نتايج نهایی انتخابات مصر فردا اعلام مي شود

نتايج نهایی انتخابات مصر فردا اعلام مي شود
دوشنبه 12 خرداد 1393 - 08:52

منابع خبری مصر اعلام کردند که نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری مصر روز سه شنبه در یک کنفرانس خبری با حضور خبرنگاران داخلی و بین المللی اعلام خواهد شد.

 به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، منابع خبری مصر به نقل از عبد العزیز سلمان رییس کمیسیون انتخابات  مصر گزارش دادند پیروز نهایی انتخابات ریاست جمهوری در یک کنفرانس خبری به اطلاع رسانه ها خواهد رسید.
کنفرانس خبری ساعت هفت به وقت محلی روز سه شنبه باحضور خبرنگاران داخلی و خارجی در قاهره برگزار می شود.
عبد العزیز سلمان گفت: این کمیته شکایت حمدین صباحی علیه تنها رقیبش عبد الفتاح سیسی در انتخابات ریاست جمهوری را مردود و غیر قابل پیگیری دانست.
پس از اعلام نتایج غیر رسمی انتخابات ریاست جمهوری مصر "حمدین صباحی" درباره تخلفات صورت گرفته در انتخابات به کمیته عالی انتخابات شکایت کرد.
ستاد تبلیغات انتخاباتی حمدین صباحی در بیانیه ای اعلام کرد: قانون انتخابات ریاست جمهوری نقض شده است و انتخابات با تخلفاتی همراه بود.
رییس کمیسیون انتخابات مصر همچنین خاطرنشان کرده است که تمدید زمان برگزاری انتخابات از دو  به سه روز بر اساس قانون ویژه انتخابات  انجام گرفت و این اقدام هیچ گونه مغایرتی با قانون انتخابات کشور ندارد.
روزهای 26 و 27 مه 2014 برای برگزاری انتخابات تعیین شده بود که در حین برگزاری انتخابات روز 28 مه نیز به روزهای برگزاری انتخابات اضافه شد .
بر اساس نتایج اولیه و غیر رسمی انتخابات مصر عبد الفتاح سیسی بیش از 96 درصد آرا و حمدین صباحی تنها سه درصد آرا را کسب کردند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها