نیروهای ویژه، موصل را جهنم داعش می‌کنند

نیروهای ویژه، موصل را جهنم داعش می‌کنند
پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 - 22:55

ارتش عراق، برای آزاد کردن موصل از اشغال عناصر تروریست داعش، نیروهای آموزش‌دیده برای جنگ‌های چریکی و شهری را به این منطقه اعزام کرده است.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، منابع آگاه در وزارت دفاع عراق به خبرگزاری "آی.ام.ان" خبر دادند که ارتش عراق، برای آزاد کردن موصل از چنگ تروریست های داعش، نیروهای یگان ویژه را برای جنگ چریکی به موصل گسیل کرد.

این نیروها با پشتیبانی نیروی هوایی و لجستیک، در حال پاکسازی موصل از عناصر تروریستی داعش هستند.

در همین حال خبرها حاکی است که در پی حملات هوایی امروز نیروهای ارتش عراق، عناصر داعش خیابانهای موصل را ترک کردند و به سوی منطقه ربیعه عقب نشینی کردند.

بر پایه این گزارش، نیروهای یگان ویژه، توسط افسران سابق ارتش عراق سازمان دهی شده بودند و زیر نظر سازمان مبارزه با تروریسم و افسران لشکر نیروهای ویژه 65 و 66، برای جنگ های خیابانی و چریکی آموزش دیده اند.

منابع آگاه با تاکید بر این که این نیروها برای شرایط دیگری آموزش دیده بودند، خاطر نشان کردند: شرایط ویژه کنونی فرماندهی نظامی را ناچار به استفاده از این نیروها کرد که البته این نیروها با پشتیبانی کامل نیروی هوایی و پشتیبانی لجستیک وارد عمل شده اند.

در همین حال یک منبع مسوول در وزارت دفاع عراق از اعزام نیروهای ویژه به شهر موصل برای نابود کردن عناصر داعش طی روز سه شنبه (20خرداد ماه ) خبر داد.

عناصر تروریست داعش، بامداد سه شنبه (20 خرداد ماه 1393) با یورش به استان موصل، آن را اشغال و به سمت استان صلاح الدین پیشروی کردند.

نوری مالکی نخست وزیر عراق، در واکنش به این اقدام داعش، در تمام کشور وضع فوق العاده اعلام کرد و مردم را به بسیج همگانی فراخواند.
 

26

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها