شرکت پیمانکار ترکیه ای از عراق گریخت

شرکت پیمانکار ترکیه ای از عراق گریخت
شنبه 31 خرداد 1393 - 22:44

العالم - شرکت ترکیه‌ای پیمانکار ساخت یک ورزشگاه در عراق با رها کردن و نیمه کاره گذاشتن این پروژه و به دلیل نامعلوم از عراق گریخت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع در اداره مهندسی وزارت جوانان و ورزش عراق روز شنبه اعلام کرد که این شرکت ترکیه ای پیمانگار پروژه ورزشگاه 30 هزار نفری "الحبیبیه" بدون دلیل پروژه خود را نیمه کاره رها کرده  به خارج از عراق گریخته است.
این منبع افزود: این شرکت 52 درصد از کار را به اتمام رسانده اما به صورت ناگهانی آن را رها کرده و یک هفته قبل از عراق گریخته است.

مخالفان دولت ترکیه هفته گذشته رجب طیب اردوغان نخست وزیر این کشور را به رساندن سلاح به دست عناصر گروه تروریستی داعش متهم کردند.

"محرم انجی" رئیس فراکسیون بارزترین حزب مخالف دولت اردوغان در پارلمان، با انتقاد در روابط دولت ترکیه و داعش وگفت: این کسانی که ما آنها را تغذیه، حمایت و کمک کردیم، درحال ایجاد مشکل برای ما هستند.
"کلیچدار اوغلو" رئیس حزب جمهوری خواه خلق نیز اظهار داشت: سلاحی که در دست داعش است، توسط اردوغان ارسال شده است.

ربوده شدن 80 شهروند ترکیه‌ای به دست عناصر داعش در عراق، جنجال بسیاری را در این کشور به ویژه در بین مخالفان دولت رجب طیب اردوغان ایجاد کرده است.

کنسولگری ترکیه در بصره نیز هفته گذشته همه کارکنان خود را از عراق خارج کرد؛ اقدامی که با ابراز تعجب مسؤولان استان بصره همراه شد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها