خنثی شدن حمله جدید داعش به پالایشگاه بیجی

خنثی شدن حمله جدید داعش به پالایشگاه بیجی
دوشنبه 2 تير 1393 - 17:52

العالم -سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از خنثی شدن حمله جدید گروهک تروریستی داعش به پالایشاه بیجی در استان صلاح الدین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم،  "قاسم عطا"  در یک کنفرانس مطبوعاتی در بغداد، گفت: عناصر گروهک تروریستی داعش با 11 دستگاه خودرو به پالایشگاه بیجی حمله کردند که نیروی هوایی عراق 9 دستگاه خودروی این گروهک را منهدم و تروریست های مهاجم را تار ومار کرد.
پایگاه اینترنتی "السومریه نیوز" به نقل از سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، نوشت: داعش در شیوه ای جدید به منظور در امان ماندن از آتش نیروهای امنیتی عراق از بولدوزر و خودروهای راه سازی استفاده می کند.
یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین نیز در این زمینه گفت: نیروهای محافظ پالایشگاه بیجی توانستند با تعقیب تروریست ها سه تن از اعضای داعش از جمله یکی از فرماندهان آنان را در شمال تکریت به هلاکت برسانند.
مقاومت نیروهای امنیتی و ارتش عراق در برابر حملات گروهک تروریستی داعش به پالایشگاه بیجی (واقع در چهل کیلومتری شمال تکریت) ادامه دارد و فرماندهان نظامی عراقی از امنیت کامل پالایشگاه خبر داده اند. 

تروریست های داعش طی روزهای اخیر چندین بار برای تصرف پالایشگاه بیجی عملیات کرده اند که تاکنون موفق به تصرف آن نشده اند و هر بار با گذاشتن تلفات عقب نشینی کرده اند.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها