اذعان صهیونیستها به حمایت از تروریستها در سوریه

اذعان صهیونیستها به حمایت از تروریستها در سوریه
دوشنبه 2 تير 1393 - 23:23

رژیم صهیونیستی برای نجات گروه های تروریستی در جولان، با توپخانه خود از آنان حمایت کرده است .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه دو رژیم صهیونیستی با پخش گزارشی، فاش کرد که این رژیم برای نخستین بار، از سامانه گنبد آهنین، برای دفع حملات ارتش سوریه به گروه های تروریستی استفاده کرده است. علاوه بر این نیروهای این رژیم دستکم 200 موشک به روستای کوچکی به نام "نوی" شلیک کرده اند تا جلوی پیشروی های موفقیت آمیز لشکر 61 ارتش سوریه را بگیرند.
"یحیی غدار" دبیرکل انجمن عربی – اسلامی ِ حمایت از گزینه مقاومت در برنامه "العین الاسرائیلیه" از شبکه العالم گفت: رژیم صهیونیستی، از ابتدا امیدوار بود که بتواند تنها با حمایت و پشتیبانی از گروه های تروریست دولت سوریه را نابود کند، بی آن که ناچار به دخالت مستقیم شود؛ اما پس از شکست های مفتضحانه ای که این گروه ها متحمل شدند و به ویژه پس از پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری، رژیم صهیونیستی هر روز بیشتر از دیروز خود را ناچار به دخالت مستقیم نظامی در سوریه می بیند.
وی افزود: تمام تلاش رژیم صهیونیستی، ایجاد گروه مسلح بومی به شیوه گروه "لحد" در جنوب لبنان، به منظور جدا کردن جولان از دیگر مناطق سوریه است.
یحیی غدار با تاکید بر این که رژیم صهیونیستی خود را درگیر دخالت مستقیم نظامی در سوریه نخواهد کرد، خاطر نشان کرد: در حال حاضر برنامه ای برای آزادسازی بلندی های جولان از اشغال رژیم صهیونیستی در نظر گرفته شده است تا همچنان جنوب لبنان، این منطقه نیز از چنگ این رژیم آزاد شود. محور مقاومت برای اجرای این طرح آمادگی کامل دارد. به این ترتیب نمی توان باور کرد که در چنین شرایطی رژیم صهیونیستی پتانسیل و انرژی لازم برای درگیر شدن در جنگی را داشته باشد که دامنگیر همه کشورهای منطقه خواهد شد.


26

 

پربیننده ترین خبرها