مردم اردن برای مقابله با تهدیدها بسیج می‌شوند

مردم اردن برای مقابله با تهدیدها بسیج می‌شوند
چهارشنبه 4 تير 1393 - 10:37

در حالیکه دولت و مراجع رسمی در قبال خطرهایی که اردن را تهدید می کند سکوت و سکون پیشه کرده اند، نهادهای مردمی و غیررسمی، بسیج کردن مردم برای آمادگی جهت مقابله با خطراتی که تا مرز این کشور رسیده به عهده گرفتند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، کمیته ملی نظامیان بازنشسته، با انتشار بیانیه ای مردم اردن را به آماده شدن برای حمایت از میهن دربرابر تهدیدها فراخواندند.

سایت خبری تحلیلی "رأی الیوم" نوشت: نظامیان بازنشسته با تاکید بر این خطر بر دروازه های اردن است، از مردم خواستند هوشیار باشند.

در این بیانیه خاطر نشان شده است که دولت اردن، به وسیله روزنامه نگاران خود، مردم را گمراه کرده و به مسائل پوچ و بی ارزشی نظیر "سفر فلانی به فلان جا و یا سفرهای خارجی مسؤولان" مشغول می کنند و همواره به اظهارات پوچ و مواضع نامشخص مسؤولان می پردازند و این در حالی است که خطر تا مرزهای اردن رسیده است.

کمیته عالی نظامیان بازنشسته خطاب به ملت اردن گفت: کسانی که کشور را گرفتار وضع اسف بار کنونی کرده اند، لایق اعتماد نیستند زیرا آن ها از اتخاذ تصمیمات مهم عاجزند و نمی تواند در حد و اندازه منافع ملی عالی اردن ظاهر شوند.

نظامیان بازنشسته از عشایر اردنی و جنبش های مردمی خواستند برای حمایت از کشور، هر یک در خانه و جایگاه خود آماده و حاضر باشند، زیرا کشور در آستانه مرحله ای مهم و سرنوشت ساز قرار گرفته است.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها