جنایات داعش در طوزخورماتو

جنایات داعش در طوزخورماتو
چهارشنبه 4 تير 1393 - 13:20

ساکنان منطقه "طوز خورماتو" در استان "صلاح الدین" عراق، از نهادهای دولتی و نیروهای امنیتی خواستند با مداخله فوری، ساکنان این منطقه را از شر گروه های تروریست حفظ کنند.

 

درخواست كمك ساكنان طوزخورماتو

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نماینده ساکنان طوز خورماتو گفت: از نهادهای دولتی و نیروهای امنیتی می خواهیم با مداخله فوری ساکنان طوز خورماتو را از شر باندهای تروریستی داعش که به شکل وحشیانه ای ساکنان را قلع و قمع می کند، واکنش نشان دهند.

وی افزود: 35 نفر از ترکمنها که به دست تروریستهای داعش کشته شده اند در روستاهای "جرداغلی"، "برواجلی" و "قرناز" به خاک سپرده شدند.

نماینده طوزخورماتو گفت: باندهای تروریستی یک شهروند میانسال را باشلیک گلوله به ناحیه سر کشته وسپس  چشمان وی را از حدقه خارج و زبانش را قطع کردند.

داعش که از دهم ماه ژوئن با ورود به استان نینوا و برخی از شهرهای استان صلاح الدین مناطقی را در عراق اشغال کرده اند، زشتترین جنایت ها را در حق شهروندان بی گناه و کسانی که با آنان مقابله می کنند، مرتکب می شوند.

روز گذشته مردم منطقه البشیر از توابع طوز خورماتو در جنوب غربی کرکوک، پیکر زنان، کودکان و سالمندان اعدام شده به دست عناصر مسلح داعش را به خاک سپردند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها