درخواست امیر کویت برای برقراری آرامش در این کشور

درخواست امیر کویت برای برقراری آرامش در این کشور
جمعه 6 تير 1393 - 10:22

العالم - به دنبال اتهامات مطرح شده در خصوص رسوایی بزرگ فساد و توطئه کودتا در کویت، امیر این کشور خواستار حفظ آرامش در کویت شد.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، پیش‌تر یک عضو برجسته خاندان حاکم کویت شکایتی قضایی را ارائه کرد که در آن تاکید شده بود، فایل های ویدیوئی در دست دارد که نشان می‌دهد یکی از اعضای برجسته خاندان حاکم و رئیس سابق پارلمان کویت برای کودتا علیه نظام این کشور برنامه‌ریزی کرده و مرتکب فسادهای گسترده‌ای شده‌اند.

شیخ "صباح الاحمد الصباح" امیر کویت روز گذشته (چهارشنبه) دراظهاراتی با ابراز انزجار و نگرانی در خصوص اتهامات مطرح شده در خصوص رسوایی بزرگ فساد و توطئه چینی برای کودتا در این کشور، از تمام طرف ها خواست تا رسیدگی به این مساله را به دستگاه قضایی واگذار کنند.

امیر کویت تاکید کرد که هرکسی که ثابت شود در جرایم تصرف در اموال عمومی و درآمدزایی نامشروع دست دارد، هیچگونه تساهل و یا تسامحی در قبال وی وجود نخواهد داشت.

شیخ صباح در سخنان خود خطاب به ملت کویت گفت: حوادث کشور، ناآرامی‌ها و ادعاهای مطرح شده در خصوص وقایع کشور را با نگرانی دنبال کرده‌ام و معتقدم اگر این وقایع درست باشد امنیت کشور، قانون اساسی و نهادهای کشور را تهدید می‌کند و نمی توان در قبال این جنایت های خطرناک سکوت کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها