ادامۀ تلاش برای یافتن صهیونیست‌های ناپدیدشده

ادامۀ تلاش برای یافتن صهیونیست‌های ناپدیدشده
شنبه 7 تير 1393 - 18:56

ارتش رژیم اشغالگر، ناامیدانه عملیات جستجو برای یافتن سه شهرک‌نشین صهیونیست را که در کرانه باختری ناپدید شدند، ادامه می‌دهد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری العالم، گزارشگر کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: عملیات جستجوی سه صهیونیست ناپدید شده در منطقه شمال و غرب الخلیل ادامه دارد. عناصر یگان نجات و یگان های ویژه ارتش به عملیات جستجو در مناطق سنگلاخی الخلیل ادامه می دهند. این عناصر چاه ها و غارهای منطقه و مناطق کشاورزی و باغ ها را مورد جستجوی کامل قرار دادند.

یگانهای نجات، تمامی سنگهای این منطقه سنگلاخی را به امید یافتن سرنخی از اسرائیلیهای مفقود الاثر زیر و رو کردند.

سرتیپ "موطی آلموز" سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گفت: ما با فرضیه اینکه این افراد زنده هستند، به عملیات جستجو ادامه می دهیم.

گزارشگر اسرائیلی گفت: با گذشت مدت زمان طولانی از ناپدید شدن سه اسرائیلی، هزار سرباز دیگر از یگان مهندسی اسلحه، به یگانهای جستجوگر ملحق شدند.

ارتش اشغالگر همزمان با عملیات جستجو، شماری از  فلسطینیها را بازداشت کرد. اخیرا در شهر نابلس یک فلسطینی به علت نافرمانی از دستورات ارتش، توسط تفنگداران صهیونیست کشته شد که پس از آن معلوم شد وی اختلال حواس داشته است.

گزارشگر صهیونیست افزود: فلسطینیها در این راستا تصاویری از هواپیمای بدون سرنشین اسرائیل که در اثر نقص فنی در الخلیل سرنگون شده بود، منتشر کردند.

وی یادآور شد که دهمین روز جستجو، بدون یافتن هیچ سرنخی از شهرک نشینان مفقود شده پایان یافته است.

پربیننده ترین خبرها