وقتی تاریخ در فلسطین تکرار می‌شود + فیلم

چهارشنبه 11 تير 1393 - 22:40

خانواده دو جوان فلسطینی که رژیم صهیونیستی ناپدید شدن و مرگ سه صهیونیست را به آنان نسبت داده است، در گفت و گو با خبرنگار العالم تأکید کردند که این ماجرا نقشه صهیونیستها است، برای آن که به این بهانه بتوانند طرحهای خود را در سرزمین های اشغالی به اجرا درآورند.

"فارس الصرفندی" خبرنگار شبکه العالم از الخلیل گزارش داد؛ 20 سال بعد از آن که نیروهای اشغالگر به منزل "عمر ابوعیشه" حمله کردند و منزلش را به بهانه عضویت وی در جنبش مقاومت اسلامی تخریب کردند، می گذرد؛ و این روزها دوباره تاریخ تکرار می شود.
باز هم نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به منزل ابوعیشه یورش آورده و ساکنان آن را بیرون و خانه را تخریب می کنند.

اما انگشت اتهام این بار متوجه عامر پسر عمر است که رژیم صهیونیستی وی را یکی از دو عامل مرگ سه صهیونیستی می داند.
برادر عمر ابوعیشه درباره نحوه تخریب منزلشان توسط رژیم صهیونیستی به خبرنگار العالم گفت: اول با دست هرچه را می توانستند خراب کردند و بعد با کلنگ و تبر. در پایان هم مواد منفجره در گوشه وکنار آن کار گذاشتند و به کلی تخریب شد.
 

گفتگو با بستگان دو جوان اسير فلسطيني

همین اتفاق و چه بسا بدتر از آن در خانه "مروان القاسمی" دومین فلسطینی مظنون از نظر صهیونیست ها در قضیه مرگ سه صهیونیست رخ داد.

یک خانه چهار طبقه با تمام وسایل و محتویات فقط به خاطر ظن و گمان صهیونیست ها تخریب شد، و گویا این اصل که "متهم تا زمانی که محکومیت وی ثابت نشود بی گناه است" نزد اشغالگران هیچ معنایی ندارد.
یکی از شاهدان عینی به خبرنگار العالم گفت: این کار بدترین نوع تروریسم است و اگر مردم دنیا و به خصوص سران عرب دین و وجدان دارند، نباید ساکت بنشینند.
خانواده این دو جوان فلسطینی با تأکید بر اینکه داستان مسؤولان رژیم صهیونیستی درباره ناپدید شدن و مرگ سه شهرک نشین را قبول ندارند، خاطرنشان می کنند که این پرونده سازی حتی با عقل هم جور در نمی آید چرا که یکی از متهمان یعنی عامر ابوعیشه معلول است و نمی تواند سه یهودی مسلح را در منطقه ای که کاملا از سوی نیروهای امنیتی کنترل می شود برباید.
دایی عامر هم درباره وضعیت او می گوید: عامر بسیار ضعیف است و از 7 سال قبل از مشکلی در ناحیه سر بسیار رنج می برد، به طوری که اگر به آرامی او را هل بدهند به زمین می افتد.
اما در هر صورت واقعیت هرچه که باشد نتیجه آن افزایش سرکوب و ستمگری رژیم صهیونیستی خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها