خسارات گسترده حملات موشکی به صهیونیست ها

خسارات گسترده حملات موشکی به صهیونیست ها
پنج‌شنبه 12 تير 1393 - 11:26

العالم - در حملات موشکی مقاومت غزه به شهر سدیروت و دیگر شهرکهای صهیونیستی مجاور نوار غزه، کارخانه دنور سدیروت و مناطق اطراف آن به خاکستر تبدیل شد.

گزارشگر کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: پنج فروند موشک سدیروت و شهرکهای مجاور غزه را هدف قرار داد و اصابت دو فروند موشک به کارخانه رنگ سازی دنور این کارخانه را به خاکستر تبدیل کرد.

در پی اصابت موشک به این کارخانه انفجار مهیبی روی داد و زبانه های آتش حاصل از انفجار سیصد متر به اطراف پرتاب شد که در اثر آن یک کامیون حامل سوخت و باغهای اطراف منطقه در آتش سوختند.این حادثه زخمیهای بسیاری برجای گذاشت.

وی گفت: خسارتهای وارده شده در اثر حملات موشکی دهها ملیون شیکل برآورد شده است.

گزارشگر اسرائیلی افزود: دوازده ساعت پس از اصابت موشک به کارخانه دنور گروههای آتشنشان مواد قابل اشتعال را برای  پیشگیری از اشتعال مجدد، از محل خارج کردند. در لحظه اصابت موشک به کارخانه چهار کارگر در آن حضور داشتند.

گزارشگر اسرائیلی گفت: حمله موشکی به سدیروت پس از اقدام جنگنده های اسرائیل در حمله به غزه و هدف قرار دادن دو فعال فلسطینی صورت گرفت که در پاسخ به این اقدام ده فروند موشک از سمت غزه شهرکهای جنوبی را هدف قرار داد و گنبد آهنین در عسقلان دو موشک را ردیابی و ناکار کرد.

وی افزود: در پی این حملات جنگنده های اسرائیلی مجددا حملات خود را علیه غزه آغاز کرده و 12 موضع مقاومت را هدف قرار داد.

در زمان حاضر آرامش نسبی در مناطق جنوبی حاکم است سؤالی که مطرح می شود این است که دور جدید تنش چه پیامدهایی در پی خواهد داشت.

پربیننده ترین خبرها