لیبرمن: مشعل و هنیه نباید زنده بمانند

لیبرمن: مشعل و هنیه نباید زنده بمانند
جمعه 13 تير 1393 - 15:43

وزیر امور خارجه رژیم اسرائیل تهدید کرد که نیروهای این رژیم خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و اسماعیل هنیه نخست وزیر سابق فلسطین و از اعضای ارشد این جنبش را هدف قرار خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اویگدور لیبرمن در شهر صهیونیست نشین سدیروت در فلسطین اشغالی رهبران گروههای مقاومت فلسطین را به زعم خود "سران سازمان های تروریستی" خواند و گفت: "علتی وجود ندارد که سران این سازمانهای تروریستی خواه  در غزه یا قطر که از ربوده شدن شهرک نشینان حمایت کردند؛ زنده باشند".

وی افزود: مشعل و هنیه باید بدانند که هدف مشروع ما هستند.

وزیر امور خارجه رژیم اسرائیل گفت: باید پیام روشن و صریحی به قطر که حماس از طریق آن پول برای فعالان خود می فرستد، ارسال شود.

وی افزود: باید کارگاه های ساخت موشک منهدم شود و سران حماس باید درک کنند که هدفی مشروع هستند.

لیبرمن گفت: آرامش در مقابل آرامش روش خطرناکی است و درحالی که ما از آتش بس سخن می گوییم؛ حماس موشک های بیشتری می سازد.

ارتش رژیم اسرائیل در دو هفته اخیر موج گسترده ای از حملات توپخانه ای و هوایی را علیه نوار غزه به راه انداخته که با پاسخ موشکی مقاومت فلسطین به شهرک های صهیونیست نشین در داخل فلسطین اشغالی روبرو شده است.

همچنین رژیم اسرائیل به بهانه یافتن سه صهیونیست ربوده شده در کرانه باختری رود اردن نزدیک به 600 نفر از مردم فلسطین اعم از وزیران، نمایندگان و رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین و نیز اعضای جهاد اسلامی و حماس را در این منطقه بازداشت کرد. جسد سه صهیونیست اخیرا در نزدیک محل ربوده شدن آنها در منطقه الخلیل کشف شد.

پربیننده ترین خبرها