خبرنگار العالم به نقل از ارتش عراق:

90 درصد شهر تکریت درکنترل ارتش عراق است

90 درصد شهر تکریت درکنترل ارتش عراق است
جمعه 13 تير 1393 - 22:17

خبرنگار شبکه خبری العالم در عراق امروز، جمعه، گزارش داد که ارتش عراق از کنترل خود بر 90 درصد شهر تکریت در استان صلاح الدین خبر داده است

"وسام التمیمی" خبرنگار شبکه خبری العالم در عراق تصریح کرد: ارتش عراق از شب گذشته بیش از 200 تروریست را در شهرهای تکریت و موصل و استان الانبار به هلاکت رسانده است و نیروی هوایی نیز مواضع گروه تروریستی داعش را در شهر القائم در مرز این کشور با سوریه زیر آتش گرفت.

وی گفت: ارتش عراق زمام امور شهر تکریت را به دست گرفته و عوامل داعش را با حملات خود سردرگم کرده است .

التمیمی افزود: ارتش و دستگاه مبارزه با تروریسم اعلام کرده اند که 90 درصد شهر تکریت تحت کنترل در آمده است و بسیاری از عوامل داعش در این شهر به هلاکت رسیده اند.

وی گفت: ارتش عراق اعلام کرده است که روز گذشته حداقل 80 عضو داعش را به هلاکت رسانده و بیش از 12 دستگاه خودروی آنان را در مناطق مختلف شهر تکریت از جمله العوجه و العلم هدف قرار داده است.

خبرنگار العالم افزود: ارتش روز گذشته همچنین حداقل 60 تروریست را در استان الانبار از جمله یک عضو ارشد داعش را در شهر القائم در مرز عراق با سوریه به هلاکت رساند.

التمیمی خاطرنشان کرد: ارتش به تازگی چند شهر استان الانبار را پاکسازی کرد و 24 تروریست را به هلاکت رساند و خودروهای آنها را منهدم کرد.

وی افزود: نیروی هوایی عراق نیز موضع تروریست ها را در شهر موصل زیر آتش گرفت و چند خودروی آنها را منهدم کرد.
MKH-4-11:50

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها