سیاستمداران دهه 80 انگلیس در معرض اتهام تجاوز!

سیاستمداران دهه 80 انگلیس در معرض اتهام تجاوز!
دوشنبه 16 تير 1393 - 16:40

العالم - مقام های انگلیسی امروز (دوشنبه) اعلام کردند که در خصوص تجاوز جنسی برخی سیاستمداران به کودکان در دهه هشتاد و سوء استفاده از پست خود برای سرپوش گذاشتن روی آن، تحقیق می شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ،" جورج اوزبورن " وزیر دارائی انگلیس در گفتگو با رادیو بی بی سی گفت ما می خواهیم حقیقت را بدانیم و برای رسیدن به آن بصورت مستقل و مطمئن عمل می کنیم. ما می خواهیم آنچه که در بسیاری از سازمان ها مانند وست مینیستر روی می دهد بدانیم و معتقدم که بهترین راه برای آن یافتن روشی مستقل و مطمئن برای تحقیق است.

رسانه های انگلیسی اعلام کرده اند گروهی از سیاستمداران و افراد حکومتی در دهه هشتاد از پست خود برای تجاوز جنسی به کودکان تحت سرپرستی شان سوء استفاده کرده اند. تاکنون دلیلی در تائید این ادعا منتشر نشده است اما اعتراف وزارت کشور انگلیس مبنی بر از بین رفتن یا گم شدن 114 پرونده که احتمالا مرتبط با این موضوع بوده این نگرانی را بوجود آورده که به تجاوزهائی که در آن زمان صورت گرفته به شکل مناسب رسیدگی نشده است.

قرار است ترزا می، وزیر کشور انگلیس بیانیه ای در این ارتباط در حضور مجلس عوام قرائت کند.

پس از اذعان وزارت کشور انگلیس مبنی بر مفقود شدن بیش از یکصد پرونده مرتبط با ماجرای 20 سال آزار جنسی سازمان‌دهی شده کودکان، درخواست‌ها برای انجام یک تحقیق کامل عمومی فزونی یافته است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها