درگیری مرگبار تروریستها با یکدیگر در سوریه + فیلم

چهارشنبه 18 تير 1393 - 15:07

عناصر گروه هاي تروريستي در غوطه شرقي درحومه دمشق به جان يكديگر افتاده اند و در حال ترور سران و اعضای يكديگر هستند.

خانم "دارین فضل" خبرنگار شبکه العالم از سوریه گزارش داد، "ابو محمد هارون" سركرده گروهک «لشكر بدر» وابسته به گروه موسوم به «جيش الاسلام»، آخرين نفری بود که در این درگیریها در منطقه "سقبا" در غوطه از پای در آمد.
عناصر گروه هاي تروریستی مختلف در باغهای "دوما" و اطراف روستاي "عدرا" در حال درگيري هستند.

در همين حال، منابع آگاه اعلام كردند كه 14 تن از افراد مسلح در دوما خود را تسليم نيروهاي ارتش سوريه كردند.
"سليم حربا" كارشناس نظامي در گفتگو با خبرنگار العالم تصریح کرد: درگيري عناصر مسلح گروه های تروریستی جبهه اسلامي، جيش الاسلام و داعش  در غوطه شرقي به نقطه برگشت ناپذير رسيده است.

وی افزود: دراین درگیری ها بسياري از عناصر اين گروه ها به هلاكت رسيده اند.
در همين حال، ارتش سوريه مقر فرماندهي تروریستها را در مزارع "النشابيه" منهدم كرد، و  يكي از بزرگ ترين انبارهاي تسليحاتي و كارگاه ساخت خمپاره در مناطق "ديرالعصافير" و "المليحه" در غوطه شرقي را تحت کنترل در آورد.
در مرز سوريه و لبنان نيز ارتش در حال پاكسازي منطقه مرزي "الجرود" است، و مخفيگاه هاي افراد مسلح را در مناطقي مانند "جرود"، "قاره"، "سبنا" و "رنكوس" هدف قرار مي دهد.
سليم الحربا در ادامه گفت: جنگ و درگيري در قلمون براي ارتش سوريه پایان یافته است و آنچه مانده کمتر از آن است كه بتوان آنرا جنگ نامید، و این عملیات در حد درگيري جزیي است.
وی افزود: ارتش توانست بر بيش از 30 گذرگاه در مناطق مرزي تسلط يابد، و عناصر باقیمانده گروه های تروريستی نيز به مناطقي ديگر متواري شدند و ارتش نيز در تعقيب آنهاست.

پربیننده ترین خبرها