گزارش العالم از پیروزی ارتش سوریه در ادلب + ویدئو

جمعه 20 تير 1393 - 13:04

العالم - دمشق - خبرنگار العالم با تهیه گزارش مستند از بازگشت آرامش به جبهه الحمیدیه در حومه معرة النعمان واقع در ریف ادلب، از پیروزی ارتش سوریه بر تروریست ها در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم، نیروهای ارتش سوریه با هدف قرار دادن پناهگاه های تروریست ها در روستاهای اطراف شهر معرة النعمان و دیگر مناطق درگیری، آتش تروریست ها را خاموش کردند و آرامش را به سرعت به منطقه بازگرداندند.

ارتش سوریه همچنین، با حملات مکرر به مواضع تروریست ها در تلاش برای نفوذ از جبهه شمالی به شهر ادلب هستند تا امنیت را به این شهرباز گردانند؛ کشتزارهای بروما نیز از جبهه های درگیری ارتش سوریه با تروریست ها به شمار می رود.

یکی از نیروهای ارتش سوریه در گفت وگو با خبرنگار شبکه العالم گفت: در جبهه شمالی در شهر ادلب که خط مقدم جنگ با تروریست ها در کشتزارهای بروما است، مرتب با حملات عناصر مسلح و تلاش آن ها برای نفوذ به شهر مواجه می شویم، اما هر بار، خسارت های سنگینی به آن ها وارد کرده ایم.

یکی دیگر از نیروهای ارتش سوریه در ادلب به خبرنگار شبکه العالم گفت: ما دو بار در معرض حمله تروریست ها قرار گرفتیم، آن ها از انواع سلاح های گرم استفاده کردند اما پایداری و ایستادگی جوانان ارتش، جلوی سقوط این منطقه را گرفت.

یکی دیگر از مناطق درگیری های شدید ارتش سوریه با تروریست ها، در مناطق زبیدا، رسم الحلبه و عین الدرب در ریف قنیطره است.

منابع آگاه، شایعه پراکنی برخی رسانه ها درباره چیره شدن تروریست ها بر ارتش سوریه در این مناطق را تکذیب کردند.

بر اساس این گزارش، ارتش سوریه در دفاع از شهر قنیطره، تلاش های متعدد تروریست ها برای نزدیک شدن به میدان پرچم در این شهر را به ناکامی کشاند.

"ثابت محمد" کارشناس مسایل امور راهبردی درخصوص درگیری ارتش سوریه با تروریست ها در جولان گفت: تروریست ها که از طریق نوار مرزی حدفاصل جولان اشغالی به سوریه نفوذ کردند ساعت ها از سوی نیروهای ارتش سوریه مورد تعقیب قرار گرفتند.

این گزارش می افزاید: در الغوطه شرقی واقع در استان ریف دمشق نیز همچنان درگیری های شدید میان ارتش سوریه و تروریست ها در جریان است و ارتش سوریه در جبهه شمالی، سرگرم پیشروی است.

نیروهای ارتش سوریه، عناصر باقی مانده از گروه های تروریستی را در این منطقه محاصره کرده و به آن ها هشدار داده اند که برای زنده ماندن، خود را تسلیم کنند.

10-23:04
26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها