آتش بس پنج‌ساعته برای تجدید کشتار فلسطینیان

آتش بس پنج‌ساعته برای تجدید کشتار فلسطینیان
پنج‌شنبه 26 تير 1393 - 08:57

پس از 9 روز حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و هدف قرار دادن زنان و کودکان و غیر نظامیان فلسطینی، این رژیم اعلام کرده که از ساعت 10 صبح امروز به وقت محلی به مدت پنج ساعت دست از حمله خواهد کشید تا فلسطینیان بتوانند آذوقه خود را تامین کنند و سپس دوباره از زمین، هوا و دریا بمب ها، گلوله‌ها و موشک‌ها بر سر آنان فرو بریزد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، تا روز چهارشنبه و پس از ۹ روز حملات وحشیانه و مرگ‌بار رژیم صهیونیستی به غزه دست‌کم 226 فلسطینی شهید و بیش از 1500 نفر نیز زخمی شده اند.

رژیم صهیونیستی هدف خود از آتش بس پنج ساعته و توقف حملات در این مدت را "مسائل انسان دوستانه" اعلام کرده تا فلسطینیان بتوانند آب، غذا و دیگر کالاهای اساسی را تهیه کنند و سپس دوباره حملات همه جانبه را بر آنان آغاز کند.

رادیو رژیم صهیونیستی در این خصوص اعلام کرده که این اقدام به درخواست سازمان ملل متحد و به دلایل انسان‌ دوستانه صورت گرفته و به مدت پنج ساعت حملات علیه نوار غزه متوقف می شود.

بنابر گزارش های رسیده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تا کنون واکنشی به این تصمیم نشان نداده است.

در یکی از حملات هوایی دیروز (چهارشنبه) رژیم صهیونیستی چهار کودک فلسطینی شهید شدند. این کودکان اعضای یک خانواده بودند و به هنگام بازی در ساحل هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

آنها در مقابل ساختمان هتلی هدف قرار گرفتند که محل اقامت خبرنگاران خارجی است و پس از حمله هوایی رژیم صهیونیستی گروهی از این خبرنگاران به نجات‌ یافتگان از این حمله کمک‌های اولیه ارایه کردند، حماس این حمله را جنایت جنگی خواند.

در حمله‌های بامداد روز چهارشنبه، دست‌کم هفت فلسطینی به شهادت رسیدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها