هلاکت 19 تروریست داعش در جنوب بغداد

هلاکت 19 تروریست داعش در جنوب بغداد
دوشنبه 30 تير 1393 - 17:29

العالم - فرماندهی عملیات بغداد از هلاکت 19 تروریست و زخمی شدن 40 تروریست دیگر در جنوب بغداد خبر داد و اعلام کرد: 31 فرد خطرناک و تحت تعقیب نیز در بغداد دستگیر شدند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری العالم به نقل از "سومریه نیوز"، "سعد معن" سخنگوی فرماندهی عملیات بغداد در کنفرانسی خبری اعلام کرد که نیروهای تیپ 17 زرهی عراق با انهدام یک باند تروریستی در مناطق القرغول و البوعیثه و شاخه 1 در جنوب بغداد، 19 تروریست را به هلاکت رسانده و 40 نفر دیگر را زخمی کردند.

وی با اشاره به این که مناطق جنوبی بغداد به سمت مرزهای شمال بابل کاملا امن است، گفت: دستگاه های امنیتی عراق همچنین موفق شدند که 31 فرد تحت تعقیب را بازداشت و یک باند مخوف سرقت خودرو را در بغداد منهدم کنند.

از یک ماه پیش و با حضور گسترده گروهک تروریستی داعش در عراق و اعلام حمایت و تحت تبعیت قرار گرفتن 13 گروه تروریستی دیگر عراقی از این گروهک،  پایتخت عراق و بسیاری از شهرها و روستا های این کشور تاامن شده است و ما همواره شاهد گسترش بمب گذاری، انفجار و سایر اقدامات تروریستی در کشور عراق در یک ماه اخیر هستیم که در نتیجه آن هر روز شماری از شهروندان و نیروهای امنیتی عراقی جان خود را از دست می دهند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها