رعب و وحشت صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی + فیلم

سه شنبه 31 تير 1393 - 12:38

خبرنگار شبکه العالم از قدس اشغالی گزارش داد: ترس و وحشت جامعه صهیونیست‌ها را فرا گرفته است و آنها به کابینه و ارتش خود بی اعتماد بوده و به علت تداوم سقوط موشک‌ها و عملیات مقاومت، و اعلام تلفات واقعی ارتش این رژیم، احساس شکست می‌کنند.

"خضر شاهین" روز سه شنبه گزارش داد، صهیونیست‌ها حوادث نوار غزه را پیگیری می‌کنند و به این درک رسیده‌اند که از امنیت برخوردار نیستند؛ آنها هراس دارند و احساس شکست می‌کنند.
"فضل طهبوب" کارشناس امور رژیم صهیونیستی به خبرنگار العالم گفت: اسرایئلی‌ها دچار ضعف روانی و اجتماعی زیادی هستند؛ بویژه این که موشک‌ها همچنان به سمت فلسطین اشغالی شلیک می‌شود و به طور کلی آنها احساس می کند که در امان نیستند، و برتری هوایی و نظامی اسرائیل پایان یافته است، زیرا موشک ها محدود جغرافیایی را در نوردیده و موازنه جدیدی در نبرد ایجاد کرده است.
خضر شاهین در ادامه تأکید کرد: مقاومت فلسطین با دلاوری مردان خود در نبرد کنونی توانسته است دهها نفر نظامیان صهیونیست را به هلاکت برساند، و شاوول آرون را اسیر کند.
این درحالی اصت که صدای مخالفان داخلی در فلسطین اشغالی برای درخواست جهت تحقیقات در سطح سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی بلند شده است.
"محمد زحایکه" رئیس باشگاه مطبوعات در قدس در مصاحبه با خبرنگار العالم اظهار داشت: هر اندازه تجاوزگری ادامه یابد، مقاومت واکنش موثری به آن در داخل فلسطین اشغالی خواهد داشت؛ و این امر باعث تشدید شعله اختلافات بین صهیونیست‌ها و بویژه در داخل کابینه خواهد شد، که همه جناح های آن تندرو هستند؛ به همین دلیل درگیری بین تندروها افزایش خواهد یافت.

پربیننده ترین خبرها