تصاویر اختصاصی از عملیات ارتش سوریه در حومه قنیطره

پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 - 17:09

دمشق (العالم) - ادامه عملیات ارتش سوریه در حومه قنیطره و درگیری های شدید با تروریست‌ها در این منطقه، به پیشروی های قابل ملاحظه ارتش از روستای "جبا" به سمت منطقه " ام باطنه" منجر شد.

"مازن سلمو" خبرنگار شبکه العالم روز پنج شنبه گزارش داد؛ نیروهای ارتش سوریه ، گروهی از تروریست ها را که درصدد نفوذ به منطقه البعث در حومه قنیطره بودند، هدف قرار دادند و درعین حال، توپخانه سنگین ارتش ، یک خودروی مسلح به تیربار دوشکا را در منطقه طرنجه هدف قرار داد و منهدم کرد.
ارتش سوریه همچنین مواضع نظامی عناصر مسلح گروه های تروریستی جبهه النصره و جبهه اسلامی را در روستای مجدولیه در ریف القنیطره هدف قرار دادند، و همزمان در چند محور این روستا درگیری هایی روی داد.
یکی از فرماندهان عملیاتی ارتش سوریه به خبرنگار العالم گفت: ارتش برای جلوگیری از نفوذ تروریستها به شهر البعث، محدوده اطراف روستای الحریه را به محاصره در آورده است.
وی افزود: گروه های تروریستی از منطقه عرش الحریه و روستای جباتا نفوذ می کنند و ما آماده مقابله با هرگونه حمله آنان هستیم.
در حومه دمشق نیز نیروهای ارتش سوریه، عناصر مسلح را در چند محور در منطقه جوبر در شرق بلوار الوسطانی و اطراف میدان المناشر و از دو جهت شمال و شمال شرق هدف قرار دادند، که درنتیجه شماری از عناصر مسلح به هلاکت رسیدند یا زخمی شدند.
یکی از افسران ارتش سوریه در مصاحبه با خبرنگار العالم تأکید کرد: بعد از درگیری های شدید با عناصر مسلح در منطقه جوبر، کنترل این منطقه را به طور کامل به دست گرفتیم.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش اکنون خود را برای پیشروی در مناطق دیگر آماده می کنند.
از سوی دیگر عملیات ارتش سوریه علیه عناصر مسلح در منطقه الملیحه و محاصره آنان دراین منطقه نیز ادامه یافت و تلاش عناصر مسلح برای شکستن محاصره ناکام ماند و درنتیجه این درگیری ها ، شماری از عناصر مسلح به هلاکت رسیدند و مهمات آنان منهدم شد.
31-07:51

پربیننده ترین خبرها