فیلم: لحظه انهدام مرکاوای شکست ناپذیر صهیونیستها !

جمعه 10 مرداد 1393 - 19:47

گروه های مقاومت فلسطینی، با پخش تصاویری از منهدم کردن یک تانک مرکاوا، بار دیگر بر افسانه نفوذناپذیر بودن تانک های رژیم صهیونیستی، خط بطلان کشیدند.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، گردان های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تصاویری را از شلیک موشک "کورنت" به یک تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی پخش کرد.

بر پایه این گزارش، موشک "کورنت" گردان های قسام، یک تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی را در شرق الشجاعیه، در مقابل دوربین منهدم کرد و به آتش کشید.

دیگر گروه های فلسطینی نیز، جنایت های رژیم صهیونیستی و بمباران مردم بی دفاع غزه را با موشک باران شهرهای صهیونیست نشین پاسخ گفتند.

گردان های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شهرهای اسدود و عسقلان را با سه فروند موشک گراد هدف قرار داد و هفت فروند موشک 107 نیز به مناطق هعتسرا و صوفا شلیک کرد.

آن ها همچنین، شماری از نظامیان صهیونیست را که در برج سرخ در اطراف گذرگاه کرم ابوسالم سنگر گرفته بودند را نیز به ضرب موشک قرار دادند.

گردان های قدس سپس هشت گلوله خمپاره سنگین به گذرگاه صوفا شلیک کرد و تعدادی موشک 107 نیز به پایگاه نظامی اشکول و همچنین محل استقرار خودروهای نظامی دشمن صهیونیست در شرق جبالیا شلیک کرد که بر اساس ادعای رژیم صهیونیستی، در این حملات، سه تن از نظامیان این رژیم به هلاکت رسیدند.

نیروهای گردان های قدس علاوه بر ادامه موشک باران مواضع صهیونیستها، با نظامیان صهیونیستی که در تلاش برای نفوذ از مرزهای غزه هستند درگیر شدند.

گردان های قسام نیز نظامیان صهیونیستی که در نزدیکی اووکیم و شرق منطقه الزیتون مستقر شده بودند را گلوله باران کرد.

گردان های قسام همچنین پایگاه میگن را با شش فروند موشک 107 هدف قرار داد و 12 فروند راکت نیز به شهر صهیونیست نشین سدیروت شلیک کرد.

در این میان، تک تیراندازان گردان های عزالدین قسام، یکی از نظامیان صهیونیست را هنگام خروج از خودروی نظامی، بر روی کوه الصورانی، به ضرب گلوله هدف قرار دادند.

منطقه بیاره النباهین واقع در شرق اردوگاه البریج در مرکز غزه نیز عرصه درگیری شدید میان نیروهای مقاومت و اشغالگران صهیونیست بود.

1-07:45
26

پربیننده ترین خبرها