"طرح آتش‌بس مصر اصلاح خواهد شد"

شنبه 11 مرداد 1393 - 20:53

غزه، العالم - سخنگوی کمیته های مقاومت مردمی فلسطین ضمن تاکید بر ضرورت اصلاح طرح پیشنهادی مصر برای برقراری آتش بس در غزه گفت: هدف از نشست اخیر نمایندگان گروه های فلسطینی در قاهره، تبلور موضع منسجم فلسطینی است.

"ابو مجاهد" سخنگوی گردان های ناصر صلاح الدین شاخه نظامی کمیته های مقاومت مردمی فلسطین شنبه در گفت وگوی اختصاصی با شبکه خبری العالم گفت: هیاتی از سازمان آزادی بخش فلسطین به ریاست عزام الاحمد به قاهره سفر کرده است و هیات های جنبش مقاومت اسلامی "حماس" و جنبش جهاد اسلامی نیز فردا به این هیات ملحق خواهند شد.

وی گفت: این هیئت فردا دیداری با هیات های جنبش های حماس و جهاد اسلامی خواهد داشت و در این دیدار، موضع مشترک فلسطینی اتخاذ خواهد شد تا پس از آن درباره طرح پیشنهادی گفتگو شود.

ابومجاهد با تاکید بر این که ما در تعامل با طرح آتش بس مصر مشکلی نداریم، خاطرنشان کرد  در شرایط کنونی خواسته مردمی و رسمی از همه گروه های فلسطینی تاکید بر موضع واحد و منسجم فلسطینی است.

وی در ادامه به آمادگی قاهره برای اصلاح طرح آتش بس مصر اشاره کرد و گفت: برادران مصری پذیرفته اند که این طرح را در جهت هماهنگی و انسجام با خواسته های مردمی مبتنی بر پایان محاصره، اصلاح کنند.

سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین به قصد مصر برای اصلاح بند مربوط به محاصره و گنجاندن لغو محاصره به عنوان بندی اساسی به طرح پیشنهادی مصر اشاره و خاطرنشان کرد، این مساله ای است که طرف فلسطینی به عنوان موضعی واحد از سوی همه گروهای فلسطینی به طرف مصری منتقل کرده است.

ابومجاهد در پایان با بیان این که قدرت و پایداری مقاومت در غزه، همه جهان را شگفت زده کرد، گفت:اینک در عرصه سیاسی باید از این فداکاری و پایداری ملت فسطین  محافظت شود تا ثمره مناسب مقاومت به دست آید.

وی تاکید کرد که مقاومت تا تحقق کامل خواسته های ملت فلسطین ادامه خواهد داشت.        

پربیننده ترین خبرها