گنبد آهنین، از هر 7 موشک یکی را رهگیری کرده است !

گنبد آهنین، از هر 7 موشک یکی را رهگیری کرده است !
سه شنبه 14 مرداد 1393 - 11:32

ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که سامانه گنبد آهنین، از هر هفت فروند موشک مقاومت فلسطین، فقط یک فروند را رهگیری کرده است.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش رژیم صهیونیستی، دیشب با انتشار گزارشی درباره اصابت موشک های مقاومت فلسطینی به شهرکهای این رژیم در فلسطین اشغالی، به ناکامی گنبد آهنین اعتراف کرد.

بر پایه این گزارش، گنبد آهنین، از 35 هزار و 45 فروند موشک مقاومت فلسطین، تنها 558 فروند را رهگیری کرده است و به این ترتیب، می توان گفت که سامانه گنبد آهنین، از هر 7 موشک شلیک شده فقط یک موشک را رهگیری کرده است.

در این گزارش آمده است که مقاومت فلسطینی، 112 فروند به منطقه گوش دان شلیک کرد که از این تعداد، تنها یک سوم ِ آن دفع شد و مابقی موشک ها، به اماکن مسکونی و غیرمسکونی این منطقه اصابت کردند.

این در حالی است که "گیورا روم" رئیس سازمان هواپیمایی رژیم صهیونیستی، در تاریخ بیست و دوم ماه گذشته میلادی، گزارشی به مسئولان خارجی و شرکت های هواپیمایی و مسئولان امنیت و سلامت ارائه کرده بود که هدف از آن، راه اندازیِ کامل فرودگاه "بن گوریون" بود. وی در این گزارش ادعا کرده بود که گنبد آهنین 90 درصد از همه موشک هایی را که به مناطق حساس و مناطق بزرگ مسکونی شلیک شده اند دفع و خنثی کرده است، که چنین ادعایی به هیچ وجه درست نبود.

رژیم صهیونیستی برای مقابله با عملیات موشکی مقاومت فلسطین، از 700 فروند موشک ِ گنبد آهنین استفاده کرد که شلیک این تعداد موشک، 35 میلیون دلار برای رژیم صهیونیستی هزینه داشت، زیرا هر یک از موشک های تامیر، دستکم 50 هزار دلار ارزش دارد.

26

پربیننده ترین خبرها