تداوم عملیات ارتش سوریه در ادلب و ریف دمشق

تداوم عملیات ارتش سوریه در ادلب و ریف دمشق
پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 - 07:35

ارتش سوریه به عملیات خود علیه تروریست ها در استان های ادلب و ریف دمشق ادامه داد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم از دمشق، ارتش سوریه در درگیری با تروریست ها که ده ها کشته برجای گذاشت ، مواضع آنها را در حومه شهر ادلب (غرب) زیر آتش گرفت و عملیاتی را نیز در منطقه الملیحه استان ریف دمشق اجراء کرد و مناطقی را مانند جوبر که محل حملات خمپاره ای تروریست ها به دمشق است، گلوله باران کرد.

ارتش سوریه در استان ادلب با توپخانه سنگین به مواضع تروریست ها در شرق شهر معره النعمان و شهر بنش حمله کرد و دو طرف در اطراف شهر الفوعه نیز به سختی با همدیگر درگیر شدند که این درگیری ده ها کشته برجای گذاشت. 

درهمین حال، تروریست ها ده ها گلوله خمپاره، گلوله های حاوی گاز و راکت به سوی روستای اشتبرق نزدیک شهر جسر الشغور شلیک کردند که باعث کشته شدن تعدادی از شهروندان سوری شد.

درگیری ارتش سوریه با جبهه تروریستی النصره و گروه مسلح جیش الاسلام در منطقه الملیحه استان ریف دمشق نیز شدت گرفت و منابع نظامی اعلام کردند که کنترل منطقه الملیحه، راه را به سوی غوطه شرقی (حومه شرقی شهر دمشق) هموار می کند و تروریست ها تلاش می کنند که با شکستن محاصره الملیحه، راهی به سوی غوطه شرقی پیدا کنند.

یکی از افسران ارتش سوریه در مصاحبه با العالم گفت: چند تونل را در منطقه الملیحه کشف کردیم و درگیری ها در این منطقه همچنان ادامه دارد و تعداد زیادی از تروریست ها را به هلاکت رساندیم و ارتش این منطقه را شدیداً محاصره کرده است.

ارتش سوریه مواضع تروریست ها را در منطقه جوبر و دیگر مناطق برای جلوگیری از شلیک خمپاره به سوی شهر دمشق، هدف قرار داد زیرا تروریست ها در چند روز گذشته ده ها موشک به سوی این شهر شلیک کردند که به شهادت تعدادی شهروند منجر شد.

ارتش سوریه در غوطه غربی نیز تعداد زیادی از تروریست ها را به هلاکت رسانده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها