سکوت محافل بین المللی در قبال حوادث بحرین+فیلم

چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 23:02

منامه(العالم) ـ دبیر کل جمعیت ملی دموکرات بحرین تاکید کرد که محافل بین المللی در قبال حوادث بحرین سکوت اختیار کرده اند.

"فاضل عباس" شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم گفت: ما شاهد تدابیر انعطاف پذیر رژیم بحرین با آنانی هستیم که برای جنگ در کنار گروههای تروریستی خواه داعش و یا دیگر گروهها به عراق و سوریه سفر کرده اند، اما در مقابل نیز شاهد اقدامات انتقام جویانه ماموران آل خلیفه با مخالفان و بازداشت شدگان بحرینی هستیم.

وی ادامه داد: از طرف دیگر محافل و نهادهای بین الملی و سازمان ملل در خصوص پرونده سوریه یا پرونده عراق و حوادث بحرین نوعی موضع دوگانه اتخاذ کرده اند؛ زیرا همانگونه که که می بینیم در قبال بحرین کاملا سکوت اختیار کرده اند به گونه ای که روز به روز بر عزم و اراده رژیم آل خلیفه برای بازداشت مخالفان افزوده می شود.

عباس افزود: هیچ تدابیر عملی از سوی سازمان ملل و نهادهای بین المللی دیگر در قبال جنایات رژیم آل خلیفه وجود ندارد، بلکه آمریکا و انگلیس بر اقدامات رژیم بحرین سرپوش می گذارند و ما می بینیم که  جامعه بین المللی ملت بحرین را تنها رها کرده است.

دبیر کل جمعیت ملی دموکرات بحرین با تاکید بر اینکه قانون در بحرین علیه همگان اجرایی نمی شود، خاطرنشان کرد: نمی توان بدون اصلاحات سیاسی فراگیر در بحرین، به اصلاح دستگاه قضایی و یا انجام اصلاحات در زندانها بپردازیم؛ یک طرف مشخصی در بحرین وجود دارد که تصمیم گیری سیاسی در کشور را تحت سلطه خود درآورده است.

به گفته عباس، نهادهای سیاسی در بحرین خواه شورای نمایندگان و یا شورای مشورتی فقط ابزاری در دست برخی افراد مشخص است که تصمیم گیرنده واقعی در کشورهستند به ویژه آن که در بحرین دستگاه قضایی مستقل و یا مدیریت زندانهای مستقل وجود ندارد و تحقق چنین امری در حال حاضر امکان پذیر نیست، زیرا دولت بحرین نیاز به اصلاحات گسترده ای دارد و فعلا زمینه انجام چنین اصلاحاتی فراهم نیست.

tt-13-14:50
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها