خلبان ِ عربستانی در هواپیما کتک خورد!

خلبان ِ عربستانی در هواپیما کتک خورد!
پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 - 21:32

کشمکش خلبان یک هواپیمای خطوط هوایی عربستان با یکی از مهمانداران، به زد و خورد فیزیکی و انتقال خلبان به درمانگاه منجر شد و مسافران حیرت‌زده را شش ساعت در فرودگاه سرگردان کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه عربستانی "عکاظ" نوشت: "معتز یوسف" رئیس کشیک پلیس فرودگاه قاهره گفت: خلبان هواپیمای عربستانی، در حال آماده شدن برای پرواز 316 از قاهره به مدینه بود که میان او و یکی از مهمانداران هواپیما، درگیری لفظی رخ داد.

وی افزود: این جدال لفظی، سپس به درگیری فیزیکی کشیده شد که در نتیجه آن، خلبان از ناحیه چشم ضربه خورد و مهماندار نیز دچار زخم هایی در دست خود شد. در این میان، مسافران حیرت زده تماشاگر این درگیری بودند که پلیس و امدادگران فرودگاه به سمت هواپیما شتافتند و خلبان هواپیما را به درمانگاهی در نزدیکی فرودگاه منتقل کردند.

معتز یوسف تاکید کرد: این موضوع به شرکت هواپیمایی عربستان در جده ابلاغ شد و آنان پرسنل جایگزین را در حالی با اولین پرواز روانه قاهره کردند که آنان سه ساعت پس از این ماجرا، به فرودگاه رسیدند.

بر پایه این گزارش، پرسنل جدید، 153 سرنشین هواپیما را پیاده و آن ها را در سالن ترانزیت مستقر کردند و پس از توزیع یک وعده غذا و نوشیدنی میان آن ها، سرانجام، مسافران با 6 ساعت تاخیر، روانۀ جده شدند.

26

پربیننده ترین خبرها