عضو ارشد فتح: اکنون زمان پیوستن به مقاومت است

عضو ارشد فتح: اکنون زمان پیوستن به مقاومت است
پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 - 14:50

یکی از رهبران اسیر جنبش فتح تأکید کرد، زمان پیوستن نیروهای این جنبش به گسترده ترین نوع مقاومت فرا رسیده است.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "مروان البرغوثی" که از سوی اشغالگران به زندان ابد محکوم شده است؛ تأکید کرد: باید از جنگ بزرگ غزه استفاده کرد و بر آزادی این منطقه و شکست محاصره دریایی، زمینی و هوایی آن اصرار ورزید.
وی افزود: جنگ غزه باید وسیله‌ای برای ادامه مبارزه ملی و وحدت و تحقق استقلال باشد.

البرغوثی با اشاره به ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در برابر استقامت و پایداری نیروهای مقاومت، گفت:  جنگ اخیر، درستی عملکرد مردم فلسطین را در تکیه به گزینه مقاومت و شایستگی آن به خوبی اثبات کرد.

البرغوثی از جنبش دانشجویی جوانان فتح خواست به صورت گسترده در فراخوان تحریم کالاها و تولیدات رژیم صهیونیستی فعالیت کنند و سرزمین فلسطین را از آن پاکسازی کنند.
این عضو ارشد جنبش فتح خاطرنشان کرد: جوانان می توانند در این جنبش را دوباره احیا و آن را با خونهای جدید تکمیل کنند و با ابزار ارتباطی جدید دست به نوآوری بزنند و برای وحدت جنبش و مسیر انقلابی آن تلاش کنند و با غبار روبی این جنبش افراد فاسد را از آن برانند.
برغوثی گفت: تا هنگامی که آتش به پا نشود، دنیا حرکتی قدرتمند و فعالانه صورت نخواهد داد؛ و رژیم اشغالگر تا هنگامی که درک نکند باید هزینه گزافی بپردازد و آینده‌ای ندارد، نخواهد رفت؛ رژیم اشغالگر به ویژه طی 10 سال اخیر  در حال استفاده از نبود مقاومت فعال است.

پربیننده ترین خبرها