اهتزاز پرچم عراق در موصل و الانبار، بزودی

اهتزاز پرچم عراق در موصل و الانبار، بزودی
شنبه 1 شهريور 1393 - 17:17

فرمانده عملیات صلاح الدین اعلام کرد که به زودی پرچم عراق در موصل و الانبار به اهتزاز در خواهد آمد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سرلشکر ستاد "علی الفریجی" گفت: با اجرای عملیات یگان های ویژه و نیروهای ارتش برای پاکسازی شمال عراق، تروریست های داعش در حال فرار به سمت صحرای الجزیزه (در موصل) و کشورهای همجوار هستند.
الفریجی افزود: به زودی در موصل و الانبار مانند استان صلاح الدین پرچم عراق را به اهتزاز در خواهیم آورد و عملیات تا زمان پاکسازی کامل استان از تروریست ها و خنثی سازی مین ها و مواد منفجره کار گذاشته توسط عناصر فراری داعش ادامه خواهد داشت.
فرمانده عملیات صلاح الدین تاکید کرد که عملیات ارتش تا برقراری کامل امنیت در این مناطق ادامه خواهد داشت تا اهالی به تدریج به خانه های خود بازگردند.
وی خاطرنشان کرد، تنگ کردن حلقه محاصره تروریست های داعش افزایش یافته و تروریست ها از سوی نیروهای امنیتی عراق به شدت تحت فشار هستند.
الفریجی افزود: نیروهای ویژه و ارتش هنگام پاکسازی صلاح الدین، عملیات خود را برای پاکسازی شمال عراق آغاز کردند و سرآغاز پیروزی هایشان به دست گرفتن کنترل سد موصل بود و بعد از آن به تدریج داخل شهر می شوند تا آن را به طور کامل پاکسازی کنند.
وی ادامه داد: پس از پیشروی زمینی نیروها به سوی مخفیگاه های داعش، عشایر منطقه در نینوا از فرار نیروهای داعش به سمت صحرای الجزیره خبر دادند. سرکرده های آنان نیز به همراه اموال و اشیایی که سرقت کرده اند به سوی سایر کشورها گریختند.
فرمانده عملیات صلاح الدین گفت: تعدادی از آنها گله های دام و گروهی دیگر اسباب و اثاثیه مسروقه را با خود به سوریه بردند تا وحشیگری و کینه توزی خود علیه ملت عراق را به دنیا اثبات کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها