خبرنگار العالم گزارش داد:

هلاکت سرکردگان داعش در دیرالزور + ویدیو

جمعه 7 شهريور 1393 - 14:42

دمشق، (العالم) ـ ارتش سوریه با حمله دقیق و هدفمند به محل برگزاری نشست سران عناصر مسلح داعش در ریف دیرالزور، شمار زیادی از سرکردگان تروریست‌ها را به هلاکت رساند.

حسام زیدان خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه گزارش داد: حملات ارتش سوریه در بخش مرکزی و جنوبی استان قنیطره ادامه دارد و ارتش حملات خود به گروه های مسلح را تا منطقه المعبر مابین خاک سوریه و جولان اشغالی امتداد داده است.

بنا بر این گزارش، عضو هیات موسوم به "شورای شرعی" داعش و نیز فرماندهان نظامی داعش از جمله سکر ابونضال، سرتیپ جدا شده از ارتش سوریه، در شمار کشته های این حملات هستند.

خبرنگار العالم افزود: ارتش سوریه قصد دارد ضمن بازپس گیری منطقه المعبر، عناصر مسلح در آن منطقه را تحت تعقیب قرار دهد؛ اما ارتش رژیم اشغالگر به این گروههای مسلح در بیش از چندین منطقه در القنیطره کمک کرده و حمایت لجستیکی برای آنها فراهم، مجروحان آنها را در داخل سرزمین های اشغالی درمان می کند و دستگاه های ارتباطی جدید در اختیار آنها گذاشته که ارتش سوریه را از شنود مکالمات آنها باز می دارد.
به گزارش خبرنگار العالم، ارتش سوریه همزمان با عملیات نظامی موفقیت آمیز در عمق منطقه جوبر در نزدیکی دمشق، به عملیات در مناطق مختلفی از درعا تا الغوطه الشرقیه در ریف دمشق ادامه می دهد و گروه های مسلح را در زملکا و عربین نیز هدف حملات خود قرار داده است.
حسام زیدان خاطرنشان کرد که در عملیات گسترده ارتش در این منطقه، چندین مقر و مرکز تجمع و پایگاه های سران عناصر مسلح و انبارهای سلاح و تونل های تروریستها در داخل منطقه جوبر مورد هدف قرار گرفت و شمار زیادی از عناصر مسلح کشته شدند.
وی افزود: همچنین نیروهای پیاده نظام ارتش چندین محور در جوبر را مورد حمله قرار دادند و در چندین محور از جمله جامع طیبه، میدان المناشر و میدان المواصلات پیشروی کردند.
به گفته ناظران عملیات نظامی ارتش سوریه در منطقه جوبر برای تامین امنیت آن در مقابل حملات خمپاره ای گروه های مسلح است به طور دایم به این منطقه شلیک می کنند.
خبرنگار العالم درادامه این گزارش گفت: ارتش سوریه با انجام عملیات نظامی موفقیت آمیز در دیرالزور، تجمع و نشست سران داعش در منزلی در شهر الموحسن در ریف شرقی دیر الزور را هدف قرار داد و دراین حمله شمار زیادی از سران مسلح عضو هیات شرعی و فرماندهان نظامی از جمله سکر ابونضال سرتیپ جدا شده از ارتش سوریه به هلاکت رسیدند.
خبرنگار العالم افزود: ابونضال دو هفته پیش از ارتش سوریه جدا شده بود و با داعش بیعت کرده و زمینه ورود نیروهای این گروه تروریستی به الموسحن در ریف دیر الزور را فراهم کرده بود.
در ادلب نیز ارتش با هدف قرار دادن یک گروه مسلح از جمله برخی فرماندهان خارجی، حدود 16 نفر از آنها را به هلاکت رساند.
MKH-28-22:40

پربیننده ترین خبرها