نیروهای مقاومت فلسطین درباره ایران چه می‌گویند + فیلم

شنبه 8 شهريور 1393 - 14:54

گردانهای قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، با برگزاری مراسم رژه در خیابانهای غزه به مناسبت پیروزی ملت فلسطین و گروههای مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی، از حمایت های جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از غزه، در این مراسم که دیروز (جمعه) در خیابانهای این شهر برگزار شد، دهها هزار فلسطینی پیروزی مقاومت بر حملات 51 روزه دشمن صهیونیستی علیه مردم غزه را جشن گرفتند.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در این تظاهرات تاکید کرد: مقابله با اشغالگران صهیونیستی، در واقع لغو قرارداد اسلو و پایه ریزی نهضت جدیدی است.

"محمد الهندی" یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی درگفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: دوره  توافق اسلو به پایان رسید و زیر تونلهای غزه دفن شد؛ امروز وارد مرحله جدیدی با عنوان وحدت ملت فلسطین و توافق بر انتخاب مقاومت شده ایم و این گزینه می تواند سرزمین ما را در کرانه باختری ، قدس و هر جای دیگر آزاد کند.

در این تظاهرات هزاران عضو گردان های قدس تصاویر فرماندهان شهید را در کنار سمبل موشکهایی که سرزمین های اشغالی به نمایش گذاشتند، و یاد و خاطره شهدای مقاومت را گرامی داشتند.آنها با تاکید بر گزینه مقاومت از حامیان ملت فلسطین قدردانی کردند.

یکی از اعضای جنبش جهاد اسلامی در جمع تظاهرکنندگان گفت: از همه ملتها و کشورها و در رأس آنها جمهوری اسلامی ایران و مقاومت اسلامی در لبنان، که از مقاومت حمایت و پشتیبانی کردند قدردانی می کنیم.

دهها هزار فلسطینی شرکت کننده در این راهپیمایی بر حمایت از مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و آزاد سازی فلسطین تاکید کردند.

"خضر حبیب" یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی نیز به العالم گفت: مقاومت پیروز شد؛ و به خواست خدا ما با پیروزی های پی در پی موفق خواهیم شد که کل سرزمین فلسطین را به آغوش کشورهای عربی و اسلامی بازمی گردانیم.

29-22:52          

 

 

 

 

 

پربیننده ترین خبرها